godjenta Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er så utrolig frustrert og lei for tida.. Det er ingen ting som går min vei, har lyst til å bare gi opp alt Jeg har holdt på med en gutt en stund nå. Vi ble kjent mens han hadde dame, og følelsene våres utviklet seg. Han slo opp med dama for å prøve med meg. I begynnelsen var alt veldig fint. Jeg trodde og håpet vi skulle bli sammen. Han har hele tiden sagt at han trenger tid for å komme over eksen, og jeg var villig til å vente. Men nå har det gått litt over 4 måneder og han har ikke kommet noe lenger. I helga var han hos eksen, og da fikk han vite at hun var i ferd med å komme over han. Dette gikk veldig inn på han. Vi har pratet mye om det i de siste dagene. Han er usikker på om han har gjort det rette med å gjøre det slutt, men samtidig sier han at han ikke vil miste meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette går så inn på meg, har fått dårligere selvtillitt, blir mer og mer deprimert. Jeg har blitt så utrolig glad i gutten, og har hele tiden håpet på at det skulle bli oss.... Men nå vet jeg ikke... Men jeg greier ikke å glemme han.......... Det beste er sikkert om jeg kommer meg videre, men jeg vet ikke om jeg klarer.. Det eneste jeg vil er å være sammen med han..... Godt å få ut frustrasjonen min......
Katta85 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg sier det du ikke vil høre, men kanskje bør gjøre.. Kom deg videre.. Det finnes mange kjekke gutter der ute, han er ikke verdt å ødelegge flere måneder, år for å gå å vente på.. Lettere sagt enn gjort, men tror nok dette blir bedre i lengden
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Den gutten er helt klart ikke over eksen sin, og det kommer ikke noe godt ut av å starte et forhold med han nå. Du hadde uansett vært 2.valget hans siden eksen begynner å komme over ham. Han er hvertfall ærlig mot deg og forteller deg hvordan det er, men snart begynner han å lyve for seg selv, og dermed deg også, og får deg til å tro at du er den rette for han, men hadde eksen kommet tilbake så hadde han droppet deg på 1,2,3. Nei jeg er ikke noe hyggelig nå, men det er slik jeg ser det. Du får sørge over dette en stund, gråt ut, og kom deg videre. Du vil ha det mye bedre med en som er like forelsket i deg som du er i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå