Gjest Blæh Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 MaxFactor Lasting performance foundation MaxFactor Lipfinity, 2 stk MaxFactor Diamond Hard neglelakk, 2 stk Nivea Beautè Colour Dynamite neglelakk, 2 stk Maybelline Express Finish neglelakk, 2 stk Mavala neglelakk H&M Cosmetic-neglelakk Maybelline Rouge (brush blush) MaxFactor leppestift Maybelline water shine leppestift Maybelline øyenskygge, 4 stk Maybelline mascara, 1 brun og 1 svart Rimmel kajal IsaDora kajal MaxFactor lip liner Maybelline flytende svart eyeliner GOSH softliner MovieStar shimmer stick (øyenskygge) Steel lip balm, 2 stk 1 krukke med sølvglitter-gelè, ukjent merke Maybelline kohl kajal L`Oreal ColorAppeal øyenskygge, 2 stk duo-pack Skal kaste MYE av dette, for jeg bruker minimalt. Hva har du i din sminkepung?
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Etter å ha jobbet 1,5 år i et jenteblad/motemagasin, har jeg en velholden sminkepung... Kjøleskapet fullt av både neglelakk og parfyme, og en leppestift til enhver anledning! Men det jeg bruker litt mer til daglig er foundation fra Lancome, pudder fra Lancome, øyenbrynsblyant og flytende eyeline fra Hennes & Mauritz, mascara fra L'oreal, øyenbrynsgele fra Body Shop og x antall øyenskygger. ... har en rikholdig sminkepung, med andre ord!!
Samsara Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Morsomt, jeg går jammen og henter min også: L'Oreal Visible Lift Makeup Lumene Cream Powder Makeup Estée Lauder Blushing natural CheekPowder Christian Dior Teint Compact Diorlift 2 stk Max Factor Lipfinity + glossere 2 stk Lancôme Lip Dimension 3 stk Dior leppestifter Isa Dora duo øyenskygge Isa Dora enkel øyenskygge Christian Dior Diorific Liner Versace comfort eye pencil Chanel leppestift Revlon lip pencil Lancôme leppestift Shiseido duo øyenskygge Clinique lash doubling mascara Lumene highlighter Max Factor Aqua Lash 2 stk Lancôme Juicy Tubes FOB flytende kajal Isa Dora eye-makeupcrayon (dårlig) Christian Dior crayon eyeliner Max Factor øyenskygge L'Oreal All Over Blush 2 stk Sans Soucis lipliner Sans Soucis blyantleppestift Lancôme Flextencils mascara Lancôme leppekrem bitteliten Miracle-parfyme noen hodepinetabletter en øredobb jeg trodde jeg hadde mistet og noen bittesmå Matis-prøver Noe sier meg at jeg kanskje bør stasje litt unna?! For jeg har en svær sminkepung for sminke jeg aldri bruker, og endel av disse tingene hører veldig hjemme der!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juni 2003 #4 Skrevet 30. juni 2003 Iler til og har hentet: YSL Touche Eclat Lauder Lucidity concealer YSL kajal YSL øyenbrynsblyant Dior mascara Dior vannfast mascara (til spes. anledninger) Shiseido eyebrow shapeliner Clinique gloss i den "berømte" fargen Black Honey YSL solpudder Lancôme øyenskyggecreme i sunshine YSL lipgloss Dior Addict leppestift Chanel lipliner Lauder kajal Chanel stickfoundation Shiseido kompaktfoundation Chanel blusher Chanel øyenskygge kvartett Dior øyenskygge 5-couleurs Shiseido pureness "papir" Clarins beauty flash balm Rubinstein løst pudder Øyenbrynskniv Mange make-up koster i div. størrelser fra Chanel og Shiseido Har nettopp også hatt en opprydning og pakket bort masse jeg ikke bruker. Og det var jammen en lettelse. Fant jo ingenting før, og måtte tømme ut alt for å finne noe
glaciera Skrevet 30. juni 2003 #5 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har nettopp kastet unna, og sitter igjen med MAC foundation YSL Lightening Touch Body Shop skimmer krem (pluss en ny av samme type) 3 Body Shop skimmer stift Rimmel kremøyeskygge 2 Rimmel krem rouge Helena Rubinstein mascara 2 Clinique leppestift 1 Clarins leppestift 1 Clinique lipgloss 1 Estee Lauder lipgloss 1 Clarins lipgloss (den bør jeg nok kaste) 1 Body shop transparent leppestift 1 HM øyeskygge (bør nok også få dø) 3 Chanel lakker 3 Maybelline lakker 3 Clarins lakker 1 Dior lakk 1 Loreal lakk Lancaster selvbruner Loreal selvbruner Skal gifte meg om 12 dager (!!) og fortjener endel nytt i sminkepungen til den store dagen!
Skusla Skrevet 30. juni 2003 #6 Skrevet 30. juni 2003 Morsom tråd. :D I min sminke veske har jeg: 1 YSL mascara 1 Christian Dior mascara 1 Lancome mascara 1 tom helena Rubinstein mascara som jeg bruker for å "gre" øyenvippene med. Lancome lippbalm. Lancome juicy tube Kanebo pudder Clarins bronsepudder Helena Rubinsteins solpudder 2 leppeblyanter fra Clarins 1 fra Lancome Ett skrin med mange farger øyenskygger fra Lancome Et skrin øyenskygge fra YSL Masse øyenskygger fra ett eller annet merke som mamma kjøpte i USA til meg.- der har jeg også to leppestifter, en kajal, en rouge Rouge fra Clinique Kanebo pensel/ kost sett Tre lippglosser fra Sebastian som jeg elsker En liten tube håndkrem Tre bittesmå tuber jeg fikk med fra Biotherm en gang Samme fra Clarins, bare det var selvbruningskremer 1 Christian Dior selvbrunings spray En makeup q tips En kvittering fra HM Neglefiler Neglelakker i fleng fra Christian Dior, YSL, Helena R, Elizabeth Arden osv. Å en tube med Toilax faktisk :oops: ( må være forberedt på ulike situasjoner vet dere.. ) Trenger seg visst en opprydning den sminkeveska mi ja...
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2003 #7 Skrevet 30. juni 2003 Bare billige greier Max Factor Seamless Makeup L'oreal mascara, eyeliner, øyenskygge og kayal FOB rouge Stor Rougekost That's it
Suzy Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 Så MYE dere har!! :o I min sminkeveske er det: 1 mascara - Diorshow 1 kompaktpudder - Aco transparent 1 mørk brun øyenskygge - L'Oreal 1 rosa/gylden øyenskygge - Dior 1 svart kajal - usikker på merket Det var det! I travel light 8) Suz
Gjest 10na Skrevet 1. juli 2003 #9 Skrevet 1. juli 2003 1 stk. mørk brun kajal - merke uidentifiserbart...... 1 stk. mascara - Max Factor et eller annet 1 stk. blyantspisser til kajalen 1 stk. LipFinity .......... ikke så mye men det er det jeg bruker til hverdags og fest.
*Lillian* Skrevet 1. juli 2003 #10 Skrevet 1. juli 2003 Hvordan får dere plass til så mye i en sminkeveske, da?? :o Har dere en reisekoffert å ha sminkevesken i eller?? I min sminkeveske er det for øyeblikket: * Lommespeil * Haugevis med Q-tips * En neglefil * En pinsett * En dekkstift fra Max Factor * Kanebo 38*C svart mascara * Øyenbrynsgelè fra Body Shop * En øyenbrynsbørste * To lipglosser * To øyenskyggepensler * En åpnet pakke tyggegummi (Extra White) * En svart tynn hårstrikk Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #11 Skrevet 1. juli 2003 Oppi der har jeg: * Double face powder fra Clinique * Quickliner for eyes fra Clinique * Blyantspisser * Lash Silks maskara fra Max Factor * High Impact Eye Shadow Duo fra Clinique * Dobbelt speil * Naturally glossy mascara fra Clinique ( favoritten!) * Kajal fra Loreal * sminkekost * mange q- tips * Pinsett * Vippetang * Hårstrikk * Kam til øyevippene * To øyeskygger fra FOB * Duo øyeskygge fra Yves Rocher
Gjest Janna Skrevet 1. juli 2003 #12 Skrevet 1. juli 2003 På hylla på badet står den sminken jeg bruker til daglig: -duo-øyenskygge, (lys beige/brun) -kajal -mascara -gjennomsiktig lys beige lipgloss Resten er nedpakket i en eske på soverommet, gidder ikke gå og hente det. Det er ikke særlig mye, forresten.
tuji Skrevet 2. juli 2003 #13 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har haug og dunge med sminke, så jeg har det ikke i noen veske. Har lagd eget sminkebord på badet, med kurver til de forskjellige tingene. Har sikkert 50 øyenskygger og lebestifter, 20 eyelinere og like mange liplinere, pluss 10 forskjellige rouger og masse annet stæsj. Jeg bruker bare en brøkdel av dette, men har en liten sminke-mani Elsker å kjøpe sminke! Til daglig bruker jeg dette: Chanel foundation Touche éclat fra YSL Løst pudder fra Chanel Clinique øyenskygge Lancôme definicils mascara Rouge fra Givenchy.
ivanka Skrevet 2. juli 2003 #14 Skrevet 2. juli 2003 får begrense meg til sminkepungen jeg har med i veska. hjemme ligger et tonn med stæsj, men jeg tror ikke jeg husker halvparten. dette er det viktigste: chanel double perfection kompakt foundation ditto fra shiseido shiseido blotting papers lancome translucent kompaktpudder chanel rouge rose cache revlon pinsett negleklipper h&m øyenbrynsgele babytannbørste (til øyenbryn og vipper) kanebo 38¤ mascara i brun og svart clinique quickliner for eyes smoky brown elizabeth arden smoky eyes i espresso, gunmetal og smoky brown clinique touch tint for eyes i sable shimmer og nude sparkle clinique mink trio øyeskygge chanel 4 ombres planetes clinique superbalm raspberry clinique moisture sheer lipstick i honey red, ruby kiss og sheer natural elizabeth arden lipliner i rosewood shiseido lipgloss i ruby lustre og rosepetals det jeg ikke skjønner akkurat nå er hvordan jeg klarer å skvise alt nedi den tross alt beskjedne sminkepungen.
Smilla78 Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 Får se om jeg husker alt: Lancome teint idole foundation Clinique foundation Max Factor facefinity pudder Lòreal rouge Chanel øyenskygge (verdens beste!!!) HM øyenskygge Lòreal color appeal øyenskygge duo Isadora øyenskygge duo Lòreal flytende eyeliner HM hvit kajal (Brukes kun når jeg skal nappe bryn) Lancome intencils mascara Lancome kajal Lancome defincils mascara Maybelline lash expansion mascara Isadora øyenbrynsblyant Isadora lipliner Lancome leppestift Loreal leppestift Maybelline fruity jelly lipgloss Clinique lipgloss Eeeeeh... har jeg huska alt nå?
Cilla Skrevet 3. juli 2003 #16 Skrevet 3. juli 2003 Tør jeg begynne?? Har forresten ingen sminkeveske men en sminkeskuffe! Helena Rubinstein mascara Lancome magicils mascara 3 stk chanel øyenskyggesett(4 farger) Artdeco øyenskygge i penneform 5 farger art deco øyenskygger 2 stk juicy tubes clinique krempudder estee lauder krempudder body shop pudder C.dior foundation c dior concealer lancome concealer lancome bronsekrem clinique lipgloss en masse prøver diverse koster revlon øyenskygge art deco øyenskyggekrem estee lauder solpudder 2 rimmel lipglosser 2 lip finity med glossere eller hve det heter biotherm leppepomade nivea lipgloss clarityn (hvem er det sin?) 2 estee lauder leppestifter speil en gangs neglefiler en del svamper Ikke spør meg hva jeg har i skapet over vasken..........
Cinnamon Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 I min sminkeveske har jeg akkurat nå: Kanebo pudder m/svamp. Clarins rouge. Pudderbørste. Rougebørste. Øyeskyggekost. 3 single øyeskygger - Clarins. 1 duoskygge - Kanebo. Lancome øyenskyggesett med 3 farger. Clarins mascara. 2 leppestifter - Clarins. 1 leppestift - Kanebo. Lipliner med pensel - Clarins. Eyeliner - ukjent merke. Et lite speil. Q-tips. Pinsett. I en skuff på badet har jeg flere skygger, rouger, leppestifter og pudder. Jeg varierer fargene etter årstid så akkurat nå går det i lyse, lette sommerfarger.
Gjest Irjalilja Skrevet 22. juli 2003 #18 Skrevet 22. juli 2003 I den "lille" sminkepungen jeg bruker til daglig ligger det: 1 Estè Lauder more than mascara i sort (prøver mange rare mascaraer, men kommer altid tilbake til denne) 1 Stiila øyenskyggetrio i farge banana daiquri. 1 Clinique consealer 1 Canebo foundation farve "blek og fregnete" 1 Smashbox lipgloss+lipstain 1 Benefit. Benetint blush (Anbefales!) 1 Dior addict lipgloss i tilnærmet hudfarge, med glitter. 1 Art deco øyenskyggebase. 1 Øynebrynsblyant av ett eller annet billigmerke (husker ikke) 1 Urban decay eyeliner i sort. Ellers har jeg haugevis med sminke brukt bare en eller to ganger, som virket som et veeeldig godt kjøp der og da!
*M* Skrevet 22. juli 2003 #20 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har heller ingen sminkepung, men ved speilet på badet står en bodyshop maskara og en lypsyl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå