Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er på leting etter kaketopp, men finner ingen jeg liker Liker forsåvidt denne http://www.lisenett.no/kaketopper.shtml Den som heter Kaketopp KT04. Men synes den blir litt for søt. Noen som vet om noen lignende.
Karabista Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er på leting etter kaketopp, men finner ingen jeg liker Liker forsåvidt denne http://www.lisenett.no/kaketopper.shtml Den som heter Kaketopp KT04. Men synes den blir litt for søt. Noen som vet om noen lignende. Prøv denne linken. http://www.decorium.no/default.asp?c=352&c2=592 der er det flere kaketopper, eller søk etter kaketopper på google så får du opp noen fra engelske nettsteder ( MYE mer utvalg der)
Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Prøv denne linken. http://www.decorium.no/default.asp?c=352&c2=592 der er det flere kaketopper, eller søk etter kaketopper på google så får du opp noen fra engelske nettsteder ( MYE mer utvalg der) Har vært å sett på den siden før, men fant ikke noe der Men takk skal du ha Har søkt en den på google, men finner ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Har vært å sett på den siden før, men fant ikke noe der Men takk skal du ha Har søkt en den på google, men finner ingenting. søk på ebay med ordene "wedding cake topper"
twinklestar Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Denne siden har også en del topper. Trykk på neste side for å finne mer. http://webshop2.cacas.no/WebCust2.hal?sess...=&itcode=22
Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Denne siden har også en del topper. Trykk på neste side for å finne mer. http://webshop2.cacas.no/WebCust2.hal?sess...=&itcode=22 Takk for tipset. Men fant ingen der Føler meg litt vanskelig som ikke bare kan velge en.
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg stemmer også for ebay, det meste kan finnes der med litt fantasi i søkeordene og masse tålmodighet!!
¤flicka¤ Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Wedding cake toppers Mange å velge i på ebay.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Takk for tipset. Men fant ingen der Føler meg litt vanskelig som ikke bare kan velge en. Hehe, samme her. Har sett på utallige, men ikke funnet noen jeg liker. Så nå har jeg sånn halvveis planer om å lage selv i Fimo-leire. Hehe, høres kanskje ikke så spesielt ut, men jeg har laget en del figurer i Wallace & Grommit-stil før, så jeg tenkte jeg skulle lage en sort katt en hvit hund. Familien til kjæresten min har katt, og min har hund, og i gamle dager før vi ble kjærester pleide vi å krangle som hund og katt. Da blir den i hvert fall personlig.
twinklestar Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, samme her. Har sett på utallige, men ikke funnet noen jeg liker. Så nå har jeg sånn halvveis planer om å lage selv i Fimo-leire. Hehe, høres kanskje ikke så spesielt ut, men jeg har laget en del figurer i Wallace & Grommit-stil før, så jeg tenkte jeg skulle lage en sort katt en hvit hund. Familien til kjæresten min har katt, og min har hund, og i gamle dager før vi ble kjærester pleide vi å krangle som hund og katt. Da blir den i hvert fall personlig. Det var jo en kjempefin ide da! det fikk jeg også lyst til... Ikke tenkt hund og katt da, men det virka jo som en kjempeidé for dere:) Men jeg er ikke den som er mest flink med hendene... Men kan jo prøve meg likevel.... Kjøper man det på Panduro eller?? Har brukt cernit på ungdomsskolen for leeenge siden. Er det noe av det samme?
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Kjøper man det på Panduro eller?? Har brukt cernit på ungdomsskolen for leeenge siden. Er det noe av det samme? Jeg har kjøpt den Panduro, ja. Den finnes i utrolig mange ulike farger, tom. flere med glitter, og den er veldig lett å jobbe med. Og det jeg liker best er at den ikke endrer utseende etter at man har stekt den. Så ingen leie overraskelser når man tar den ut av ovnen. Jeg har ikke prøvd Cernit, så jeg vet ikke hvordan den oppfører seg, men jeg regner med at det går ut på noe av det samme.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har kjøpt den Panduro, ja. Liten skrivefeil der, gitt. *rødme* Mener selvfølgelig på Panduro... Note to self: ikke prøv å skrive på KG og se på TV samtidig.
Gjest SillyH Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Denne er nydelig syntes jeg:D så sant jeg fikk til å legge ut link her:P hehe wedding cake topper
Anniq Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Denne er nydelig syntes jeg:D så sant jeg fikk til å legge ut link her:P hehe wedding cake topper Ja denne skal jeg å ha... Må bare få godkjennelse fra samboeren min! Den er jo bare nydelig.
Gjest SillyH Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 mhm:D tror nok kanskje jeg må handle den! er moro å ha noe jeg faktisk kan tenke meg å ha på hylla i ettetid:) hehe. Fant den helt tilfeldigvis på ebay for lenge siden, morsomt at det var en diskusjon om den og noen som hadde tenkt å kjøpe den for 1000 kr!:-O jeg må alltid sjekke ebay visst jeg finner noe spennende på norske sider, kommer ofte fra usa som et par sandeler jeg syntes var litt morsomme å gi i gave til noen som giftet seg, til bryllupsreisen, kostet 200 pr par på en nettbutikk i norge og garantert kjøpt fra usa, søkte på ebay og der kostet de mye mindre:P sto just married under dem:P hehe
Bluespirit Skrevet 3. mai 2009 #16 Skrevet 3. mai 2009 også sett på denne typen nesten lik fra samme serie, men noen som har sett den på en kake? redd den blir velig stor da den er nesten 23 cm høy og 12,5 i diameter.
FireFairy Skrevet 3. mai 2009 #18 Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde også problem med å finne en kaketopp jeg likte. Ville ha noe stilig og ikke den klassiske. Jeg falt for Gina Freehill sin (first kiss), og samboeren likte den også, så da ble det den Etterpå skal jeg finne en fin plass til den i stua
miss_pretty Skrevet 3. mai 2009 #19 Skrevet 3. mai 2009 det er ganske det samme å jobbe med fimo og cernit, men fimoen er litt mykere. men ingen av de endrer utseende!! jeg har laget drømmebryllupskaka vår i fimo!! men desverre ble den ikke slik, var vist ikke like lett å sette ut i praksis for bakeriet her jeg bor. men vi får en flott kake allikevel! jeg har fått kaketoppen til broren og svigerinnen min, to duer som nusser. veldig søt! og jeg synes det er så koselig når de og har hatt den! pluss at duer en en del av "temaet". ikke ekta da, men...!
Phineas Skrevet 3. mai 2009 #20 Skrevet 3. mai 2009 Denne er nydelig syntes jeg:D så sant jeg fikk til å legge ut link her:P hehe wedding cake topper Ja, den er råfin! Den har jeg oxo kjøpt til bryllupet vårt. (Seff på ebay )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå