Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde først ikke tenkt å ha monogram, da jeg ikke kan lage dette selv. Men nå ser jeg at invitasjonene ser veldig nakne ut på forsiden. Jeg lurer på om noen kan være så snill å hjelpe meg og lage? Bokstavene jeg ønsker å bruke er N og B i den rekkefølgen, ønsker ikke å ha noen dato eller bokstaven på etternavnet. Takk til den som vil hjelpe meg
samie Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde først ikke tenkt å ha monogram, da jeg ikke kan lage dette selv. Men nå ser jeg at invitasjonene ser veldig nakne ut på forsiden. Jeg lurer på om noen kan være så snill å hjelpe meg og lage? Bokstavene jeg ønsker å bruke er N og B i den rekkefølgen, ønsker ikke å ha noen dato eller bokstaven på etternavnet. Takk til den som vil hjelpe meg Hei på deg Jeg kan forsøke å lage et monogram til deg, men skal på jobb nå så rekker ikke se på det før i morgen. Om du ikke har fått noen til å hjelpe deg før det, så send meg en mld, så hjelper jeg deg mer enn gjerne
Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei på deg Jeg kan forsøke å lage et monogram til deg, men skal på jobb nå så rekker ikke se på det før i morgen. Om du ikke har fått noen til å hjelpe deg før det, så send meg en mld, så hjelper jeg deg mer enn gjerne Takk skal du ha
Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Dytter denne opp og håper at noen kan hjelpe meg i kveld. Er så godt i gang med invitasjonene og har lyst å fortsette
Karabista Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Nå er jeg ikke så flink med sånt, men min er laget i word med skrit type der som passer. Var lettere sånn og ble i grunn ganske greit. tenker du sånn håndskrevet?
Gjest Elize Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Nei tenkte ikke på handskrevet. Har prøvd å lage selv, men klarte ikke å lage noen finne.
samie Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Bokstavene jeg ønsker å bruke er N og B i den rekkefølgen, ønsker ikke å ha noen dato eller bokstaven på etternavnet. Hei igjen Ser du ikke har fått noen til å hjelpe deg enda. Ønsker du kun bokstavene N og B eller navnene deres i tillegg? Ser du for deg snirklete bokstaver eller mer enkle. Beskriv hvrdan du vil ha det, så kan jeg lage noen forslag til deg
Gjest Elize Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Hei igjen Ser du ikke har fått noen til å hjelpe deg enda. Ønsker du kun bokstavene N og B eller navnene deres i tillegg? Ser du for deg snirklete bokstaver eller mer enkle. Beskriv hvrdan du vil ha det, så kan jeg lage noen forslag til deg Hei Ønsker bare bokstavene N og B. Gjerne snirklete bokstaver. Ikke så lett å beskrive hvordan jeg vil ha det (for jeg er ikke helt sikker), du får bare prøve å lage noen, så blir det sikkert bra
Pebbles Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har laget et forslag til deg (litt fort og gale egentlig, har ikke så veldig god tid akkurat nå) Kan sikkert lage noe annet hvis du ønsker det (men da blir det ikke før etter helgen) Endret 6. februar 2009 av Pebbles
samie Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Hei Her er noen forslag. Vet ikke om det var noe sånt du kunne tenke deg, men du får se hva du syns. Kan endre skriftstr. mørkere lysere farge osv. Monogram_20.11_chopn_script_NB.pptMonogram_20.11_mutlu_NB.pptMonogram__chopn_script2_NB.pptMonogram_edvardian_NB.pptMonogram_mongolian2_NB.pptMonogram_mongolian_NB.pptMonogram_palace_NB.ppt
samie Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Hjertene er bare å slette om du ikke vil ha dem
Gjest Elize Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Tusen takk for mange flotte monogram Jeg ble ikke å bruke noen av de da jeg heller brukte to flotte hjerter, men takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå