Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det som finner seg en kjæreste på byen? eller er det mest vanlig å bare finne seg ONS eller flørter der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både foreldrene mine og foreldrene til kjære møttes på by'n (og er fortsatt gift, hehe) :gjeiper: Og et vennepar gjorde det... så er mulig ;)

Skrevet (endret)

Min mann og jeg møtte hverandre på byen. Kjærlighet ved første blikk ;)

Endret av Entil
Skrevet

Har aldri møtt en aktuell kandidat til noen av de på byen.. Da jeg var singel kunne jeg flørte litt men ikke mer enn det, ga eller ikke uttrykk for det.. Liker de best edru :P

Skrevet

Så en gang resultatet av en undersøkelse som var gjort, og det var en veldig stor andel(den største) hvor par hadde møtt hverandre på utested. Ikke så rart egentlig, for det er på en måte en "legitim" sjekkearena, i motsetning til f eks venteværelset hos tannlegen.. :)

Skrevet

Foreldrene mine gjorde det, og de er gift på 22. året:)

Har også en tante som har funnet to samboere på byen. Den første var hun sammen med i 7 år, og nå har hun nettopp blitt sammen med en ny (er kanskje 7 måneder siden).

Er jo ikke alle som drar på byen for å sjekke. Finnes jo de som er på byen med kompiser og ikke tenker på å lete etter dame for kvelden! Selv om man er "ordentlig" er man på byen innimellom:)

Skrevet

Drømmepartneren dukker jo stort sett opp der man minst venter det så! Jeg ser ikke noen forskjell på å verken jobbe med noen, være i felles venngjeng med noen, eller møte noen på byen, for å så velge å utveksle informasjon og så ta kontakt utenfor jobb/fest/felles venner. Finner man tonen, så finner man tonen, uansett hvor man møttes!

Men jeg vil igrunn tro at om man teller antall personen et menneske møter på byen og prater med, og hvor mange de kunne tenke seg å faktisk prate med edru, så er det ikke mange prosentene det klaffer med! Blir som Lotto, en eller annen gang må jo kombinasjonen av mann og kvinne faktisk klaffe!

Skrevet

Hvis man skal være sikker på at drømmepartneren skal dukke opp så hjelper det med et par drinker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...