Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Det gjelder barneprogrammer på forskjellige kanaler, særlig nrk. -På tv, det kan være alt fra Nrk til Disney, så er det så mye snakk om kjærester og dating dagen lang. Alle programmer tar for seg dette. Har dere sett "Utfordringen" på Nrk? Der skal man alltid fortelle hvem som har kjæreste, hvem som har kysset... Selv på barnetv var det her om dagen snakk om hvordan mennesker spiser hverandre, hvorpå det ble vist et klipp av et par som kysset heftig i flere minutter. Jeg er så oppgitt. Er dette så viktig at barn må få det inn fra alle kanter? Til nå har jeg bedt barna mine bytte kanal når noe slikt dukker opp på skjermen, men snart er det ingenting de kan se på lenger...
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Nei uff. Dette burde alle barn skjermes for! Tenk hvor syke de blir! Bli nok pedofiler av disse barna... lmao
Jade Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Noen har til og med foreldre som er glad i hverandre og kysser hverandre! Ikke rart det er krig i verden. (Har ikke sett "Utfordringen". Hvis kliningen er erotisk, er jo det selvsagt unødvendig for småunger). Endret 7. februar 2009 av Jade
Veronica88 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Synes ikke dere over skal fleipe det sånn bort. Kommer ikke barna tidlig nok i puberteten? Jeg synes man naturlig burde få en intresse for det annet kjønn (eller sitt eget for den saks skyld!) når kroppen synes det er på tide. Selv var jeg tidlig ute med å "forstå" dette, mens jeg har venner som ikke har pratet om hvilke kjendiser de likte før nærmere 15-16års alderen, da intressen plutselig våknet. og da endret de også såpass personlighet at jeg tolker det som om de kom i full pubertet over natta.. Å kunstig framkalle intressen, at man hele tiden forteller hvor "normalt og fint" det er med forhold og kyssing, så føler kanskje disse litt umodne barna at de også må like dette, før de egentlig er klar. Alle har vel vært med på noe der de ikke var særlige flinke i, men alle andre var blitt det? Det føltes ikke noe godt når alle visste alt om temaet, mens du selv bare måtte nikke med og "ja klart jeg skjønner jeg og!". Har hørt at i noen klasser så lyver jentene til hverandre, alle har fått mensen, så klart, man er da ikke barn lengre.. til en av dem friker ut og blør på skolen, og læreren forklarer at "det er jo bare mensen, ikke noe å bry seg om". Alle sa de hadde det - få visste hva det egentlig var. Sånt vil vi vel ikke ha det? Vi snakker så høyt om hvor fælt det er med sex overalt, men sex begynner faktisk med forhold og kyssing. Barn vet nok sikkert også at mor og far kysser fordi de er voksne og glade i hverandre - men de skjønner neppe hvorfor noen kan gjøre noe så ekkelt! Til en intresse våkner i dem og de skjønner det selv.. Var jo nettopp en sak også med programmet for ungdommer hvor de lærte bort stripping "på fleip". Man kan godt lære barn om alt annet før man begynner å lære dem sånt! Intressen kommer fort nok uansett..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 De kan gjøre andre ting enn å se på tv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå