Gå til innhold

Da er Nikki drukket ut....


Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her og prøver å komme meg gjennom helgens utdrikningslag... Formen er vel litt stigende nå tenker jeg...¨

Jaja, here it goes...

Jeg visste på forhånd at jeg skulle drikkes ut i helgen pga at jeg måtte bytte vakter på jobben etc... Så det var ingen bombe... Jeg møtte vennegjengen min på Nationalteatret kl 1300 og derfra gikk ferden til paleet på en hudsalong der. Der hadde min forlover og min andre bestevenninne bestilt manikyr til meg ( jeg nevnte det en gang jeg satt og studerte neglene mine at jeg skulle tatt meg tid til det...) Så nå har jeg supre, lekre negler. Og siden vi hadde litt til overs så sminket hun som ordnet neglene mine også . Så det var veldig kos. Morsomt å bli sminket av noen andre innimellom også.

Etter dette forlot min gode venninne meg og jeg tenkte jo ikke så langt så jeg trudde hun skulle forlate oss for alltid. Resten av gjengen tok meg med til Majorstua og vi gikk mot Colosseum Treningspark... Å nei, tenkte jeg..ikke treningstime der... Men heldigvis gikk vi videre og endte opp i Frognerparken... Der skulle jeg få trimme... Jeg måtte gå hele labyrinten som ligger i steinene rundt den store fontenen. Da jeg hadde kommet halveis, fikk jeg en liten grønn kopp med vann i. Denne koppen hadde et ansikt som var av typen dagen derpå.. Det skulle symbolisere meg dagen etter...Jeg brukte 1 time... :lol: Etter det måtte jeg krabbe oppi vannet rundt forntenen for så og kysse en a statuene på rompa... :ler:

På veien fra Frognerparken måtte jeg slenge henda mi ut av vinduet og bjeffe mot forbipasserende... Dette endte med at vi "kappkjørte" mot en

som trudde han var Don Juan... Vi holdt på å knekke sammen av latter da han prøvde på gebrokken engelsk å fortelle oss hvor sexy vi var... :hoho: For dette fikk jeg en nøkkelring som var formet som en bamse..

Etter dette gikk ferden til min veninne som jeg trudde forlot oss ( da hun hater utdrikningslag). Her ble jeg møtt med god mat og MASSE drikke... :D Nå kom det også flere av mine venninner ( de måtte jobbe på dagen). Jeg fikk her et bilde som min forlover hadde tegnet... Ikke noe avansert, men det minnet meg på hvor gøy vi hadde det i engelsktimene på videregående, da vi lagde tegneserier med strekhester... Etter masse drikke var det å ta på seg skoene og dra ut på byen... I ført en Rosa krone med PLYSJ... :oops: Skulle også ha med meg en Pølsepus (En lang pute formet som en katt med ben og hale), da det er lille meg i et nøtteskall...Jeg elsker bamser og har gud vet hvor mange. Men siden det småregnet så slapp jeg å ta den med meg...

Vi endte opp på Sportsbar og der hadde jeg det utrolig gøy. Danset og herjet til vi ble kastet ut kl 03:45... :hoppe: Turen gikk innom en plass vi kunne spise nattmat før vi tok taxi hjem til hun jeg skulle sove over hos. Der fant jeg sengen og sluknet kl 05:15...

Før vi dro hjem husker jeg at jeg fikk en liten bok.... Den heter Den lille boken om menn... Og jeg har ledd et par ganger når jeg har sett i den... :ler:

Jeg fikk et utdrikningslag akkurat slik jeg ønsket meg. Kanskje dere synes det var kjedelig, men jeg storkoste meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette hørtes jo kjempekorselig ut. :D

Det er jo bruden som skal ha en perfekt dag.

Lykke til med bryllupet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg hadde det kjempeherlig og fikk et utdrikningslag jeg kommer til å huske resten av mitt liv.

Takker for lykkeønskningene videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Høres ut som en flott dag, akkurat noe i den stilen jeg kunne tenke meg også. :D Gled deg med resten av planleggingen nå, til den store dagen og tiden etterpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en super dag! Likte spesielt den delen med å kysse rumpa på statuen - kan levende se deg for meg krabbende rundt i vannet!!! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...