Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg har tenkt å prøve mineralsminken til everyday minerals, men sliter litt med å velge riktig farge. Bruker fairly light i i.d, og den passer veldig godt til hudfargen min. Noen som vet hvilken farge det tilsvarer i EM?
Gjest Sandbekken Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 (endret) jeg må følge med her har samme farge som deg, og lurer også på å bytte Endret 5. februar 2009 av Sandbekken
Grønt blad Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg lurer også på dette. Jeg har "Multi-tasking" fra EM, men den en lysere enn fairly light fra ID.
Hilde Christina Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg brukte 1.2 Fairly Light fra ID og Beige Fairly Light fra EM er veldig lik. Nå vil de aldri være helt like, siden ID har utrolig begrenset med farger, så anbefaler å bestille gratisprøver først.
Gjest EDM fanatiker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg har tenkt å prøve mineralsminken til everyday minerals, men sliter litt med å velge riktig farge. Bruker fairly light i i.d, og den passer veldig godt til hudfargen min. Noen som vet hvilken farge det tilsvarer i EM? Jeg vil tippe at du må lete i "Beige" kategorien. Muligens "sunkissed fair" eller "Fairly light". Jeg har begge to, og de ligner litt på BEs fairly light. Du kan og prøve Cool - fair eller "peach"
Gjest Deception Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Buff Perfect er også en veldig fin, nøytral fargetone til lys hud.
Nana Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Henger meg på denne så slipper jeg å starte en ny med samme tema :-) Bruker medium tan i I.D, noen som har anbefalinger i EM? Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå