Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Lenge siden jeg var innom FB og nå er den blitt helt annerledes enn før - og jeg som ikke hadde lært meg den gamle heller..... Før kunne man se hvem av vennene som var logget på - kan man ikke det lenger??? Man kunne også se hvem som var innom profilen min oftest??
Phaedra Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Du kan se hvilke venner som er logget på på "applications" linjen, nederst til høyre i browservinduet ditt. Der står det "Online Friends", en dialogboks med antal "notifications" på, og en siluett med en grønn prikk ("chat"). Jeg kan ikke huske at det var mulig å se hvem som var innom profilen min. Men hvis du har logget deg på facebook så kommer du først til "home", der den viser andres statusoppdateringer osv. Trykk på navnet ditt på den øverste blå linja (eller på "profile"), så kommer du til siden der wall'en din er og folk legger igjen beskjeder. Endret 4. februar 2009 av Phaedra
Veronica88 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Klikk litt rundt på alt, du ødelegger neppe noe. Se litt på innstillinger (du kan nå velge norsk et sted!). Bli kjent med FB, så får du mye mer utbytte av det også! Det er det første jeg gjør med alt nytt, jeg går i innstillinger og alt som er og ser hva jeg kan gjøre og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå