Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som emnetittel- og beskrivelse sier; jeg er på jakt etter en flytende eyeliner.

Jeg er nybegynner på det området der, og får ikke dreisen på en sånn blyant i allefall.

Har et par fra YSL og Lancome. Kunne gjerne tenkt meg en flytende variant, men det er så ufattelige mange å velge mellom. Er det noen som er kjent for å være enkel å håndtere? Eller rett og slett for oss nybegynnere?

Kanskje en som ikke er så forbanna dyr?

Også over til spørsmålet ang. brynstyling. Kunne tenkt meg å fått markert brynene littegranne. Fint om produktet også hadde holdt brynene på plass. Har inntil nå brukt en brynsgel fra Dior, men den er kun transparent.

Her er det også så mange muligheter, og jeg blir helt surrete.

Har sett at f.eks. Bare Escentuals har slike brow kit, men blir skeptisk til det faktum at jeg må knuse mineralene slik som ved øyeskyggene og smøre (?) de på bryna. (For ikke å glemme at jeg skal børste på transparent gel først...)

Noen erfaringer? Eller andre muligheter?

Jeg har lyst, stripete hår hvis det skulle bety noe.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Body shop sin flytende eyeliner, den er veldig god! Men må si at om du synes det er vanskelig å bruke blyant kommer du til å synes det er ti ganger vanskeligere å bruke flytende eyeliner!

Jeg synes det er penest å bruke brynpudder, det gir også det mest naturlige resultatet. Om du er usikker på hva du ønsker å bruke kan du jo bare kjøpe det billig på H&M, og om du så liker resultatet kan du investere i noe dyrere. De varer ihvertfall evig!

Skrevet
Jeg liker Body shop sin flytende eyeliner, den er veldig god! Men må si at om du synes det er vanskelig å bruke blyant kommer du til å synes det er ti ganger vanskeligere å bruke flytende eyeliner!

Jeg synes det er penest å bruke brynpudder, det gir også det mest naturlige resultatet. Om du er usikker på hva du ønsker å bruke kan du jo bare kjøpe det billig på H&M, og om du så liker resultatet kan du investere i noe dyrere. De varer ihvertfall evig!

Takk for svar:)

Ja, har vel fått med meg at det er litt mer avansert å legge flytende eyeliner. Men jeg synes iallefall at det ser penere ut med flytende enn med blyant.

Brynpudder fra HM, sier du? Hm, det skal jeg sjekke ut. Er det leit å finne riktig nyanse der?

Skrevet
Takk for svar:)

Ja, har vel fått med meg at det er litt mer avansert å legge flytende eyeliner. Men jeg synes iallefall at det ser penere ut med flytende enn med blyant.

Brynpudder fra HM, sier du? Hm, det skal jeg sjekke ut. Er det leit å finne riktig nyanse der?

Det finnes bare en type der som inneholder en lys og en mørk farge. De er billige, men jeg synes de funker bra allikevel! :) Eneste jeg gjorde var å bytte ut kosten med en fra Smashbox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...