Gå til innhold

Dermalogica MediBac Clearing Adult Acne Treatment Kit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å prøve den. Har nå prøvd md formulation men syns ikke det var noe hjelp. huden min er fet og har små kviser og periodevis større vonde kviser. Jeg var inne på dermalogica sine sider pg tok hudtesten og der kom jeg fram til Dermalogica MediBac Clearing Adult Acne Treatment Kit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har så lyst å prøve den. Har nå prøvd md formulation men syns ikke det var noe hjelp. huden min er fet og har små kviser og periodevis større vonde kviser. Jeg var inne på dermalogica sine sider pg tok hudtesten og der kom jeg fram til Dermalogica MediBac Clearing Adult Acne Treatment Kit.

Hei:)

Har kun erfaring fra Sebum clearing masque (bruker den av og til når huden ikke er pen) og Oil control lotion (brukes på sommerhalvåret).

Kjempe gode produkter, men de har vel rykte på seg til å være en smule hard og sterk på huden.

Ville nok som du sier, prøvd kit'et før du kjøper i full størrelse. Den serien er vel også litt dyrere enn de andre Dermalogicaprodukene.

Skrevet
Hei:)

Har kun erfaring fra Sebum clearing masque (bruker den av og til når huden ikke er pen) og Oil control lotion (brukes på sommerhalvåret).

Kjempe gode produkter, men de har vel rykte på seg til å være en smule hard og sterk på huden.

Ville nok som du sier, prøvd kit'et før du kjøper i full størrelse. Den serien er vel også litt dyrere enn de andre Dermalogicaprodukene.

Er det slik at man ikke burde bruke produktene hele tiden, men mer som en "kur" hvis du skjønner? :gjeiper:

Skrevet
Er det slik at man ikke burde bruke produktene hele tiden, men mer som en "kur" hvis du skjønner? :gjeiper:

Det tror jeg ikke jeg kan svare på. Det kommer vel kanskje an på hvor plaget man er? Men jeg vet at min hud ikke tåler det, dessuten har den ikke behov for det heller.

Skrevet
Det tror jeg ikke jeg kan svare på. Det kommer vel kanskje an på hvor plaget man er? Men jeg vet at min hud ikke tåler det, dessuten har den ikke behov for det heller.

Tusen takk for svar :)

Skrevet
Tusen takk for svar :)

Bare koselig det altså:)

Men ikke at det var mye å takke for. Håper noen andre kan gi deg bedre svar enn meg.

Skrevet

Jeg ville gått til en hudpleier som kan se på huden din. Siden dette er sterkere produkter, er det ikke sikkert det er så lurt å eksperimentere på egenhånd. Er mange salonger som bruker Dermalogica. Lykke til!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_jeanette_*
Skrevet

Jeg bruker oil control lotion fra dermalogica. Har ikke hatt fet hud siden! Og jeg var veldig plaget med det. Bruker også rens, skrubb og maske i samme serie. Kjøp på nett fra utlandet. Mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...