Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 4. februar 2009 #1 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) jeg har lys blondt hår, medium hudfarge, blå øyne, og mellomblonde øyenbryn, bare lurte på om for at jeg skal få et mest mulig naturlig utseende men at det fortsatt skal se bra ut at jeg skal bytte den svarte mascaraen min til brun, sånn til hverdag? hva syns dere? bruker ikke så mye mascara heller gi meg meningen deres ;-) edit:stavefeil Endret 4. februar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zadja Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 Brun mascara ser ikke mer naturlig ut enn sort. Bruk heller mindre av den sorte. Brune vipper ser like lite bra ut som rød-brune bryn. Rødhårede er de eneste som er unntatt fra disse reglene (etter min mening). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 4. februar 2009 #3 Del Skrevet 4. februar 2009 Brun mascara ser ikke mer naturlig ut enn sort. Bruk heller mindre av den sorte. Brune vipper ser like lite bra ut som rød-brune bryn. Rødhårede er de eneste som er unntatt fra disse reglene (etter min mening). Haha okay:-P da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 4. februar 2009 #4 Del Skrevet 4. februar 2009 Brun mascara ser ikke mer naturlig ut enn sort. Bruk heller mindre av den sorte. Brune vipper ser like lite bra ut som rød-brune bryn. Rødhårede er de eneste som er unntatt fra disse reglene (etter min mening). Jeg er helt uenig i dette! Jeg er lys blond og synes jeg ser best ut med brun maskara. Fargen er jo mørke brun, så resultatet blir jo like bra, det blir bare ikke like "hardt" om du skjønner hva jeg mener. Bruker derimot alltid svart maskara til fest når jeg sminker meg mer enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 4. februar 2009 #5 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er helt uenig i dette! Jeg er lys blond og synes jeg ser best ut med brun maskara. Fargen er jo mørke brun, så resultatet blir jo like bra, det blir bare ikke like "hardt" om du skjønner hva jeg mener. Bruker derimot alltid svart maskara til fest når jeg sminker meg mer enn vanlig. mhm tenkte også å bruke en helt mørk brun, ikke lys brun. kan ikke se såå ille ut, må prøve det ut. så holder jeg meg heller til den sorte på fest;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #6 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er lys, og jeg holder meg til brun mascara til hverdags. Sort blir altfor hardt på meg i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 5. februar 2009 #7 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg er mørk i håret, men veldig lys i huden, så jeg bruker brun maskara, synes dette gir det mest naturlige resultatet. Sort maskara til vedig lys hud er ikke fint, ser litt sykelig ut.. Det eneste sort maskara fønker til er mørkere hudfarger, etter min mening da.. evt går det om sommeren om man er brun. Så jeg råder deg til å tenke litt hvilken hudfarge du har istedet for hårfarge Endret 5. februar 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 5. februar 2009 #8 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er mørk i håret, men veldig lys i huden, så jeg bruker brun maskara, synes dette gir det mest naturlige resultatet. Sort maskara til vedig lys hud er ikke fint, ser litt sykelig ut.. Det eneste sort maskara fønker til er mørkere hudfarger, etter min mening da.. evt går det om sommeren om man er brun. Så jeg råder deg til å tenke litt hvilken hudfarge du har istedet for hårfarge mhm jeg har sånn lys til medium hudfarge, så KAN godt bruke svart mascara, men syns det kanskje passer bedre til fest, så nå fra skal jeg kjøpe meg en brun en til hverdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zadja Skrevet 5. februar 2009 #9 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg regna med noen kom til å være uenige, men jeg mener det fortsatt, har aldri sett noen som kler brune vipper. Men, jo mørkere og kaldere brunfargen er, desto bedre. Du kan jo prøve, du ser jo fort hva du selv synes Dette med svarte vipper og ikke brune, lærte jeg forresten på et make up-kurs med Helge Borgen, hadde ikke tenkt over det noe særlig før, men jeg synes han har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 5. februar 2009 #10 Del Skrevet 5. februar 2009 Sort maskara til vedig lys hud er ikke fint, ser litt sykelig ut.. Det eneste sort maskara fønker til er mørkere hudfarger, etter min mening da.. evt går det om sommeren om man er brun. Det kommer nå faktisk an på mer enn bare hudfargen. Selv har jeg veldig lys hud (typisk hud som rødhårede har), men kler klart svart mascara best, brunt ser bare veldig unaturlig ut. Men så er vippene mine veldig mørke fra før av, så det blir ikke store forskjellen når jeg tar på svart mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå