Brud-09 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg leter etter en type løper. Det er en type stoff som er litt "grovt", mer som at det er laget av fibre... (Det er stoff-fibre som danner løperen). Jeg vet jeg har sett det en plass, men husker ikke hvor... Noen som kan hjelpe meg? Hvor kan jeg finne det? Hva heter dette stoffet? Endret 4. februar 2009 av Brud-09
Kanutten Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det heter sizoflor eller noe i den duren. Mener jeg så det på decorium.no
Gjest Gjest_KAT_* Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Det heter sizoflor eller noe i den duren. Mener jeg så det på decorium.no De har noe som er ganske likt den de har på decorium.no. Og den finner du på Panduro. Jeg skulle ha i blått, og decorium og Panduro sin var helt lik. Meterprisen derimot var ikke lik, og billgere på Panduro. Så om du skulle ha mange meter slik som meg, så sjekk ut det!!!
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 De har noe som er ganske likt den de har på decorium.no. Og den finner du på Panduro. Jeg skulle ha i blått, og decorium og Panduro sin var helt lik. Meterprisen derimot var ikke lik, og billgere på Panduro. Så om du skulle ha mange meter slik som meg, så sjekk ut det!!! Tusen takk, det var et godt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå