Gå til innhold

Hvor lang sommerferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Alive
Skrevet

Nå som jeg alikevel sitter her og ikke klarer å tenke på annet enn ferie, så spør jeg dere...

Hvor lang ferie skal dere ha?

Jeg må skryte av mine hele fire uker :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, student som jeg er, så har jeg ferie i hele 2 mnd i sommer..... :sjarmor:

Skrevet

Har tatt ut 4 uker...men i og med at jeg jobber deltid så blir det akkurat 5 uker fra siste dag på jobb til første dag etter ferien.... :)

Skrevet

Jeg har fire uker. Kun 2 jobbeuker igjen så skal jeg slappe av og nye sola. Hadde tenkt å starte allerede denne uken, men pga erfaring med dårlig vær i den 1. ferieuke mine tidligere så har jeg utsatt det i 2 uker. Ser ut av vinduet og er jublende glad for det valget. :Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble sykmeldt i slutten av mai kommer til å være sykemeldt fram til fødselen i slutten av August, så det er nok min ferie for å si det slik.

Begynner å jobbe sånn rundt august neste år...... :wink:

Skrevet

Jeg skal ta ut fire uker + en uke avspasering. Gleder meg. HVis jeg rekker det, starter jeg med avspasering allerede onsdag!

Gjest lmari
Skrevet

Bare to uker på meg... Har vært student fram til i vår, og gikk rett ut i sommervikariat. Begynner i ny jobb 1. september, og da får jeg heldigvis 2 uker før den tid...

Er sliten nå - så gleder meg til ferie. Men det er fremdeles sju uker igjen til det.... :cry:

Skrevet

Jeg hadde 1,5 uker i mai, jeg....med fint vær til og med :D

....og så skal jeg ha 1,5 uker i august...det blir årets sommerferie...så da blir jo tre uker....

Så tenkte vi og oppsøke sommeren - eller iallefall sola - i oktober/november en gang.... 8)

Gjest Dolphina
Skrevet

Jeg er student med feriejobb.

Får kanskje 2 uker ferie men ikke før i august... :x

Skrevet

Har 3 uker jeg da, men er alt ferdig med en, bare 2 uker igjen.... uff dette går alt for fort. :(

Skrevet

2 uker om en måneds tid ser det ut som. Så blir jeg student.

Skrevet

uhmm...tar 2 uker til helgen...om det er drittvær. Tar tre uker om været er fint.....

Skrevet

Har i alt 5 uker og 4 dager. Har allerede tatt ut 2 uker, men skal ha litt over 2 uker sammenhengende i august. Jippi!

Gjest Starya
Skrevet

Student med sommerjobb -får tre uker litt lenger utpå sommeren.

Skrevet

Til fredagen tar jeg en velfortjent 4 ukers ferie :enig_animasjon: - og gjett om jeg gleder meg. Nå er jeg så dritt lei hele jobben at jeg spyr snart - og humøret har vel også vært litt påvirket av det :roll:

Tipper kjæresten min gleder seg også - for det er vel ikke akkurat så morsomt å høre på en mindre depressiv jente som bare klager :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Har ikke ferie i år jeg :( Men jeg har tre uker avspasering i sommer og en uke i desember (London for julegave shopping :D )!

Skrevet

Som student har jeg i år 3 måneder sommerferie. Men hvis en regner bare det å reise vekk på ferie har jeg 5 uker, og jeg begynner på fredag. :) Gleder meg kjempemasse.

Skrevet

Hurra :hoppe:

I sommer blir det 7 deilige ferieuker siden jeg har sagt meg opp på jobben og ikke begynner i den nye før i slutten av august!!!

Gleder meg veldig!!

Sommerhilsen Charmina :heiajente:

Skrevet

Vi har hatt en uke ferie. Det blir jobbing i hele juli, og to uker ferie i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...