Gjest Gjest_lovebug_* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvor mange her møtte kjæresten (eller tidligere kjærester) på nettet? Hvilken nettside, og hvor lenge har dere vært (var dere) sammen?
Supramundane Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg møtte samboeren min på internett. Vi kom helt tilfeldig i kontakt på Blink. Det viste seg at jeg bodde i den byen i Skottland hvor hans far var født og oppvokst, og resten av farssiden av familien fortsatt bor. Litt av et sammentreff kan man si. Vi har vært sammen i 2 år den 12.feb, og har bodd sammen omtrent like lenge. :rødme:
Gjest Gjest_Fraulein Fix_* Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Den 12 februar er det 4 år siden jeg møtte min mann på nettet! Må være en superdag! Vi har vært gift i 11/2 år nå og blir lykkeligere for hver dag som går. Vi møttes på finnenvenn .
lulle Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 12. februar er det 1 år siden jeg møtte kjæresten fra nett. Har det helt topp.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Vi ble kjent med hverandre på nettet (lokal chatteside) i '99. Snart ti år siden. Jeg skjønner ikke hvor tiden blir av. Vi begynte å møtes av og på i slutten av 2004. I begynnelsen av 2006 traff vi hverandre regelmessig. Vi datet på den tiden og ble sammen etterhvert som det falt seg naturlig. Vi nærmer oss tre år - offisielt. Vi har det kjempefint sammen.
Fluffie Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Vi ble kjent i spillet Guild Wars og ble sammen noen faa maaneder etter at vi traff hverandre i RL (var bare venner paa den tiden). Vi har vaert sammen i 1 aar og to maaneder, og vaert samboere i litt over et halvt aar.
Gjest Rayden Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Møttes på internett i spillet World of Warcraft. =)
Remember Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Vi møttes også på nett, på siden finnenvenn.no hihi Vi har vært sammen i 8mnd nå til Lørdag
Megana Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 World of Warcraft her også, ca 2.5 år nå :rødme:
nessi Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Jeg husker ikke hva siden het (finnes ikke lenger) - weeps eller noe sånnt. Vi skrev meldinger i ca 1 uke (han begynte), da møttes vi på kino. 1.5 uke senere mer eller mindre flyttet han inn hos meg. Innen 10 mnd hadde vi kjøpt hus. Vi har nå vært sammen i 7 år og gift i 4.5
Kizzy Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Jepp. både nåværende og forrige kjæreste traff jeg på Blink.
Veronica88 Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Møtte ham på det som het Hei! (Blinks sjekkeside for de over 18). Var igrunn veldig mange " skrothuer" der, men jeg fant da noen. En besøkte jeg. Vi har nå bodd sammen i 2 år, vært sammen i 2,5!
Strix Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Møtte min mann på match.com, vært sammen i over 4 år, er nå gift :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 Jeg møtte kjæresten min på nettby Eksen møtte jeg også der....
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 Møtte samboeren min på Blink for tre år siden. Har bodd sammen nesten like lenge. Er fortsatt to forelska turtelduer som ikke får nok av hverandre.
HellCat Skrevet 5. februar 2009 #16 Skrevet 5. februar 2009 Møtte min første ( ordentlige) og nåværende kjæreste på nettet. Husker ikke hvor. Har vært sammen i 6 år til høsten og bodd sammen i snart 3:)
Anglofil Skrevet 5. februar 2009 #17 Skrevet 5. februar 2009 Hvor mange her møtte kjæresten (eller tidligere kjærester) på nettet? Hvilken nettside, og hvor lenge har dere vært (var dere) sammen? Møtte min kjære på nett. Vi møttes på Hei! Dagbladet, og har vært sammen i 6 mnd på søndag. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2009 #18 Skrevet 5. februar 2009 jeg møtte min på sol shatten for fire år siden, etter vi hadde skrevet med verandre ca 5 mnd, kom han ned, var hos meg en uke, reiste hjem igjen, han bode i nornorge, jeg i kr sand så etter en uke hjeme flytta han ned her til meg, og vi bor enda sammen, blir bare mere å mere glad i han, er nok ekte kjærlighet jeg fant der inne
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Møttes på World of Warcraft faktisk ? Kan ikke forstå hvordan dere klarte det? Det er jo som regel ingen "privat snakk" bare gaming snakk. Og uansett er det jo stor sjangs at dere bor i forskjelligt land eller by. Kan noen fortelle meg hvordan dere fikk det til ?
Fluffie Skrevet 5. februar 2009 #20 Skrevet 5. februar 2009 Møttes på World of Warcraft faktisk ? Kan ikke forstå hvordan dere klarte det? Det er jo som regel ingen "privat snakk" bare gaming snakk. Og uansett er det jo stor sjangs at dere bor i forskjelligt land eller by. Kan noen fortelle meg hvordan dere fikk det til ? Vo moettes i Guild Wars, som sagt over, og ja, vi er fra forskjellige land, han er Engelsk og jeg Norsk. Vi ble kjent i spillet (slettes ikke bare gaming snakk! var mye vanlig/privat prat i guildet vaart) og saa begynte vi aa prate mye paa MSN. Vi moettes for foerste gang da jeg flyttet til Storbritannia for aa studere, og ble senere sammen. Vi spiller WoW naa og, og det er veldig mye vanlig prat i guildet der og, er vel kanskje 60% vanlig prat og 40% gaming snakk. Det er enkelt aa bli kjent med folk i spill, synes jeg. Man forteller gjerne en del om seg selv i guild chat. Det hender ogsaa man bli litt kjent med tilfeldige personer man gjoer noen quests med, man starter kanskje med aa spoerre hvor noen er fra og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå