Gå til innhold

Hva liker din ca 7 år gamle gutt å leke med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker sjuårsgutten din (eller andres som du er i kontakt med) best å leke med? Har han noenting han kan sitte en stund å konsentrere seg om og leve seg inn i?

Sikter nå på ting som ikke er spillekonsoller og den slags.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_my_*
Skrevet

Min syvåring leker med ulike figurer som gormitti, dinsaurer og lego for seg selv, kan også sitte å se i bøkre og tegne lenge... har han først begynt å leke for seg selv så holder han på lenge... Av og til er han på nettet og spiller, men vi har så dårilig nett hjemme at det er ikke ofte lenger. På nett kan han holder på en hel dag... har hatt han med på jobb på planleggingsdag og da ville han ikke engang ta pause for lunsj.... heldigvis ikke noe mas om tv spill :) ...for det er det ikke penger til...

Skrevet

Nå for tiden er det Gormiti for alle penga (bokstavelig talt). Dette kan de pusle med lenge, har med kort og figurer på skolen, bytter og ordner.

Ellers blir det mye legobygging, nå for tiden er det Lego Power Miners som er "greia"...

Skrevet

Var veldig populært med lego når han var 7! (er det enda, ett år senere)

Skrevet

Lego - definitivt! Spesielt sånn sett med instruksjoner - Agents og slikt.

Skrevet

Bortsett fra lego o.l. var det svært populært når jeg kjøpte min sønn egen hammer og ga ham en eske spiker + noen plankebiter. Han snekret utenfor huset i ukesvis til spikereska var tom og vi måtte kjøpe en ny. (Han fikk låne sag også)

Gjest Kashmir
Skrevet

Lego er vel det han leker oftest og lengst med.

Skrevet

Takk for svar. Gutten min behøver å øve seg på å leke mer selvstendig og konsentrere seg. Gikk til innkjøp av noen Gormitier i dag. Har hørt at noen av kompisene på skolen er veldig gira på sånne. Kjøpte enkeltposer på salg på Nille til kr 10.00 per pakke pluss en flott perm til kort på tilbud til kr 20.-. Han er kjempefornøyd. Lego har vi masse av og han leker en del med det. Han leker forsatt med Brio togbane av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...