Fantomina Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Zzyzx Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg bruker one call og ringer og sender meldinger for mindre enn "gratisbeløpet", hvilket resulterer i at jeg får bittesmå regninger som består av startavgiften for de samtalene jeg har hatt. Det er som regel ikke nok til at jeg får regning mer enn hver tredje måned og jeg kan ikke huske at den har oversteget hundrelappen siden den gangen eg måtte betale for et nytt sim-kort.
Veronica88 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg bruker talkmore kontaktkort, om det frister deg mer. Liker å ha kontroll jeg over hvor mye penger som går til mobil. Og da "tvinger" jeg også meg selv å ringe for de 100-200 jeg bruker på et kort, vet mange venner med abonnement ikke tørr å bruke dem eller ringer for enorme summer, for å så ikke ha råd til noe annet. Da vet jeg at jeg har 100 kr på mobilen, og de kan kun gå til en ting: kontakte andre. Da blir det ikke bortprioritert, men jeg vet likevel at jegh ar penger å ringe for. Har ikke prøvd noen av de andre du snakker om, men jeg betale 0,34 kr meldingen og 0,69 minuttet. Noe som med ditt forbruk blir 41 kr ca og 102 kr på meldinger. Si 150 kr i måneden da, jeg tror jeg ligger ca rundt der selv. De tilbyr ikke mobiler om du skulle trenge det, de som er på hjemmesida er ikke finaniserte og derfor RÅDYRE til å selges på et billigselskaps hjemmesider. Hvem faen har råd til det der og bruke et billig abo? De har vel også et sånn "ring for så mye du vil"-abo, men jeg tror ikke de har "send så mye meldinger du vil". Jeg holder meg uansett til kontaktkort-abo. Alt det krever er visa/mastercard!
feuerstein Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har Chess Premium nå, storfornøyd med det. Regningene er ca 1/3 av hva de var hos Telenor, men da hører det med til historien at jeg forlot telenor for 2.5 år siden, og at Telenor sikkert har senket prisene siden den tid.
Gjest Gaby Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har også Chess Premium, og er storfornøyd! Ringer lite, som deg, og da er det kjekt å bare betale for de sekundene jeg ringer, og slippe startavgiften. Chess har veldig god kundeservice, og veldig oversiktlige nettsider hvor du kan ordne det meste selv. Anbefales
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bruker talkmore kontaktkort, om det frister deg mer. Liker å ha kontroll jeg over hvor mye penger som går til mobil. Og da "tvinger" jeg også meg selv å ringe for de 100-200 jeg bruker på et kort, vet mange venner med abonnement ikke tørr å bruke dem eller ringer for enorme summer, for å så ikke ha råd til noe annet. Da vet jeg at jeg har 100 kr på mobilen, og de kan kun gå til en ting: kontakte andre. Da blir det ikke bortprioritert, men jeg vet likevel at jegh ar penger å ringe for. Har ikke prøvd noen av de andre du snakker om, men jeg betale 0,34 kr meldingen og 0,69 minuttet. Noe som med ditt forbruk blir 41 kr ca og 102 kr på meldinger. Si 150 kr i måneden da, jeg tror jeg ligger ca rundt der selv. De tilbyr ikke mobiler om du skulle trenge det, de som er på hjemmesida er ikke finaniserte og derfor RÅDYRE til å selges på et billigselskaps hjemmesider. Hvem faen har råd til det der og bruke et billig abo? De har vel også et sånn "ring for så mye du vil"-abo, men jeg tror ikke de har "send så mye meldinger du vil". Jeg holder meg uansett til kontaktkort-abo. Alt det krever er visa/mastercard! Må innrømme jeg ikke skjønner hele innlegget ditt, men.... Hva er Talkmore "kontaktkort?" De fleste i min familie har Talkmore forhåndsbetalt (prepaid) og så vet jeg det finnes fastprisabonnement. Var inne på siden dems nå og finner ingen ting om dette abonnementet? Forøvrig er Talkmore forhåndsbetalt, veldig greit. Kan anbefale dette. Full kontroll på sms, eller nett. Oversiktelige sider, der du får detaljer om alt du har brukt på abonnementet. Tid, varighet og pris. Talkmore er nå et selskap kjøpt av og ligger under Telenor. Med andre ord (som det ble sagt da det ble kjøpt opp) Telenors billigtilbud. Ikke helt i toppen. Men greit oversiktelig og rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå