Gjest lucky08 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 ”Fotografering ankomst kirke. Bilder av gjester og stemning utenfor og før vielse. Bilder av vielsen i kirken Bilder på kirketrapp og av påfølgende ”brudebil” (om dere da skal ha det) Formelle bilder med forlovere, brudepiker og brudepar. Vi finner egnet sted. Ferdigstillelse (redigering) av bilder. Bilder levert på CD, fulloppløsning slik at dere selv kan lage album etc. Vanskelig å gi et nøyaktig antall bilder, men totalt ca 40-50 ferdige bilder. Tot pris 6000,- ” Er dette en grei pris? da bestiller vi bare bilder fra en fotobutikk-noe som gjør selve fremkallingen rimelig..
Anniq Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Ja tror dette var en god pris jeg. Hva slags fotograf var det? For det var samme pris for den fotografen vi skal ha også.
lost_bird Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Kjempebra pris! Hvem er dette? *me want*
Gjest hopeful Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Det var et knallbra tilbud! Hva betaler dere andre?
Gjest lucky08 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Kjempebra pris! Hvem er dette? *me want* en fotograf i kr.sand...
Coriander Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Det ser ut som en fantastisk pris i mine øyne! Jeg prøver å finne fotograf her i UK og den billigste jeg har funnet til nå, vil ha 22 000 kr Og de tilbyr det samme som du har blitt tilbudt!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Bra pris det ja Vår fotograf (en meget dyktig amatørfotograf, tar foto-oppdrag for både aviser og private) skal ha 1500 for en photoshoot etter vielsen. Da får vi også alle bildene (ferdig redigert) på cd + et stort bilde ferdig trykt. Han skal ha 3000 for å følge oss hele dagen (fra jeg er hos frisøren til vi er på middagslokalet)... Jeg er vanvittig fornøyd Har sett mye av arbeidet hans, og han er veldig flink!
Jade Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Kjempebra pris dette. Hvis fotografen er flink og har godt utstyr, vel å merke! Når jeg innhentet priser fra fotografer, var det voldsom høye priser på forstørrelser. Så det er mye å spare på ved å forstørre på fotolaber!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Ja bra pris hvis det er en dyktig fotograf. De som er virkelig dyktige tar som regel mye mye mer. Det er vel som med mye annet kvalitet koster.....
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Det ser ut som en fantastisk pris i mine øyne! Jeg prøver å finne fotograf her i UK og den billigste jeg har funnet til nå, vil ha 22 000 kr Og de tilbyr det samme som du har blitt tilbudt! Jeg tror det blir billigere for deg og bestille fotograf i norge, kjøpe flybilett og hotell for 1-2 netter for samme prisen hehe..
Jade Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ja bra pris hvis det er en dyktig fotograf. De som er virkelig dyktige tar som regel mye mye mer. Det er vel som med mye annet kvalitet koster..... Ble faktisk anbefalt en billig (tror jeg) fotograf her. Portfolioen hans var så komisk at vi satt en hel gjeng på jobb og holdt på å le oss ihjel når vi så på bildene han har tatt... Så det er lurt å se på arbeidene før man booker fotograf, ja... :/ Endret 20. februar 2009 av Jade
Gjest lucky08 Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Ja bra pris hvis det er en dyktig fotograf. De som er virkelig dyktige tar som regel mye mye mer. Det er vel som med mye annet kvalitet koster..... vi har bestilt en frilanse-fotograf. derfor han er så billig. Har eget studio og erfaring fra byllup og mye annet. Tar f.eks bilder for VG.. Endret 22. februar 2009 av lucky08
sommerbrud09 Skrevet 22. februar 2009 #15 Skrevet 22. februar 2009 hva heter fotografen i kristiansand lucky08??? d var billig!
Søta Skrevet 30. mars 2009 #16 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 30. mars 2009 av Arwen
juni Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 Hvis dere skal lage forstørrelser selv bør dere være veeldig nøye med valg av lab. Eller kanskje heller bare veldig nøye med resultatet og ikke nøle med å klage på bildene, kanskje få fotografen eller en med peiling til å se på det. Det er veldig sjeldene labber leverer den kvaliteten som ligger i en fil. Men har dere flaks, så finner dere en dyktig person som gidder å kjøre bildene manuelt. Jeg ville gått dit en dag det var stille og snakket skikkelig med en ansatt som kan få litt "personlig" ansvar for bildene. Jeg blir helt skremt av hvor dårlige bilder det er mulig å lage av fine filer. Problemet er at folk oftest tror det er dem selv eller kameraet det er noe galt med, enda det veldig ofte er labben som lager mørke/grønne/magente osv bilder. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå