TefrA Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg lurer på hvorfor dere er så opptatt av at mannen skal fri? Hvis dere er så giftelystne og mannen ikke viser så mye interesse er det bare å fri selv eller sette seg ned og prate om saken. Vi lever da tross alt i 2003! Jeg for min del synes at det å gifte seg er noe man blir enige om. Man kan da ikke bvare gå å vente på at det skal gå opp et lys for den andre. Menn har jo tradisjonelt ikke vært de som fantaserer om kjole og fest siden før tenårene... TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg synes det er utrolig romantisk med den tradisjonen at mannen frir jeg da og det synes heldigvis mannen min også! Mannen min fridde overraskende til meg og jeg er veldig fornøyd med det. På forhånd hadde vi snakket en del om dette med bryllup og vi visste begge at vi en dag ville gifte oss. Han gav meg også "beskjed" om at hvis jeg maste om bryllup og giftemål, ville det ikke bli noe frieri. Han ville at alt sammen skulle være overraskende. Og det ble det også! Men det betydde altså ikke at vi ikke hadde reflektert over dette på forhånd, det hadde vi begge to gjort (både sammen og alene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Hos oss var det ikke'no frieri.. Vi ble bare enige om å gifte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg er så enig med TefrA. Vi ble enige, og hadde mange diskusjoner om emnet. Jeg ville nok mer enn han, men han er fornøyd med avgjørelsen nå. Vi er ikke så romantiske heller, men jeg synes det er trygt å være gift. For ordens skyld: Vi er glad i hverandre altså. Men frieri, nei, det trengte jeg ikke. Visste hele tiden at det ikke kom til å skje, og synes ikke at jeg er "snytt" fordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. juni 2003 #5 Del Skrevet 30. juni 2003 Vi snakket også lenge om det og ble vel enige om at vi skulle gifte oss - etter nesten ni år var det vel på tide... Føler meg ikke snytt for noe frieri - selv om det sikkert hadde vært koselig. Hadde i alle fall ikke giddet å gå å vente på å bli fridd til, da hadde jeg nok gjort noe med det selv. Tror ikke mannen min var så oppsatt på å organisere "det perfekte frieriet" heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg hadde funnet ut at jeg ble nødt til å fri, jeg, jeg innså at jeg hadde funnet mannen i mitt liv og at det ikke var noen grunn til å vente. Men jeg visste i mitt stille sinn at han nok ville blitt litt snytt om han ikke fikk muligheten - så jeg ventet i hemmelighet. Og han fridde selv, han, helt uoppfordret og uten at vi hadde snakket om å forlove oss eller noe sånt. Men altså, jeg hadde gjort det selv om han ikke hadde gjort det i løpet av et par måneder. Ingen grunn til å utsette ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg ventet og ventet og ventet....... Svigermor maste og maste og maste..... Jeg ventet og ventet og- -jaggu fikk han ikke ut fingeren til slutt! Den som venter på noe godt...... Er helt klart av den oppfatning at deter mannen som skal fri...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Vi ble enige om det. Det hadde sikkert vært fint med frieri, men føler ikke at jeg har gått glipp av noe. Det var likevel en romantisk opplevelse da vi endelig bestemte oss, sikkert ikke noe mindre romantisk enn et frieri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg lurer på hvorfor dere er så opptatt av at mannen skal fri? Hvis dere er så giftelystne og mannen ikke viser så mye interesse er det bare å fri selv eller sette seg ned og prate om saken. Vi lever da tross alt i 2003! Jeg for min del synes at det å gifte seg er noe man blir enige om. Man kan da ikke bvare gå å vente på at det skal gå opp et lys for den andre. Menn har jo tradisjonelt ikke vært de som fantaserer om kjole og fest siden før tenårene... TefrA Jeg fridde selv ville ikke vente og fikk JA heldige meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå