Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn på sminke, det var aldri noe som opptok meg i ungdommen da alle de andre jentene interesserte seg for det og prøvde seg fram og feilet og lærte. Men nå begynner jeg å bli litt lei mitt fargesløse ansikt, og kjæresten har også etterlyst litt sminke ;)

Noen som vet hvor man kan lære det? Noen blader eller nettsider med bra tips for en nybegynner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er helt grønn på sminke, det var aldri noe som opptok meg i ungdommen da alle de andre jentene interesserte seg for det og prøvde seg fram og feilet og lærte. Men nå begynner jeg å bli litt lei mitt fargesløse ansikt, og kjæresten har også etterlyst litt sminke ;)

Noen som vet hvor man kan lære det? Noen blader eller nettsider med bra tips for en nybegynner?

Om du søke på "makeup tutorial" på youtube, finner du en masse videoer, både profesjonelle og amatør. Legg til "natural", "smokey" osv, så kan du finne akuratt det du vil ha:) (Det er veeeldig forskjellig kvalitet på videoene, så vær sellektiv).

The Body Shop og MakeUp Store har vell slike prøvetimer? Er ikke sikker på hvilke kjeder som driver slikt, men det kunne jo vert en idè:)

Skrevet

Jeg anbefaller å gå på "Make Up Store" det er en sminkeforretning, der de selger egne produkter.

Der kan du eventuellt få 50 minutters veiledning, svært effektivt!

www.makeupstore.se

finnes butikker i Oslo, Bergen og Stavanger, hvis jeg ikke tar feil?

Knallbra butikk!

Skrevet

make up store er utrolig bra på sminke. her jobber det KUN makeup artister, og du kan be om en time for veileding. da betaler du 450 kr, de sminker deg, og du får produkter for den samme prisen etterpå:)

Skrevet

Make Up Store finnes også i Trondheim!

Jeg benyttet meg av dette kurset da jeg skulle gifte meg. Fikk masse veiledning og masse sminke.

Anbefales! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...