Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Dette er saken: Jeg har vært forelsket i en fantastisk mann i over ett år nå. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å komme i kontakt med han. Jeg møter han i forbifarten et par ganger i uka og da er han alltid på vei inn i bilen sin på tur hjem fra jobb. Jeg tenker alltid at jeg skal si noe interessant men så fort han møter blikket mitt så slutter hjernen min å fungere og jeg blir stående å stamme frem et eller annet dumt. Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med han men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. Det er ikke naturlig å sende han mld og be han på kaffe på dette tidspunktet. Kanskje jeg skulle bedt om skyss et eller annet sted? (jeg går forbi der han parkerer hver dag).
Veronica88 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 'Ja prøv å spør om skyss. Så kan du prøve spørre hva han jobber som? Prøve å være frekk nok til å spørre om facebook om du ikke vet fullt navn og har sett ham der allerede? (for se om han er singel og for å skrive noe mer intressant når det stokker seg for deg foran ham)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 TS: Ja, jeg skal høre om å få skyss. Jeg vet at han er singel og hvor han jobber. Vet litt om han siden vi var på samme fest for et års tid siden. Vi fikk god kontakt da men det ble liksom aldri noe mer. Men han er supersjarmerende så jeg skal virkelig prøve å få litt tid med han. Han har ganske lang vei hjem så jeg kan jo be om å skyss til den byen han bor i.. da har jeg en halvtime i bilen hvor jeg kan prøve å få igang en samtale. Føler meg litt utspekulert nå men det får stå til, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå