Gå til innhold

Føles ikke normalt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte med p-piller for ca 1 mnd siden.

I helgen hadde jeg temmelig røff sex, så var ganske sår etterpå. Begynte også å blø dagen etterpå, men det var ventet da jeg skulle få mens for første gang etter pillestart.

Men blødningen har ikke vært "normal". Blør ikke så mye, de første dagene var det lyserødt og utvannet. Nå er det brunt, og med klumper i, "kjøttbiter" på en måte. Føler enda ubehag nedentil, og har klødd litt. Synes ikke det lukter.

Noen ideer om hva det kan være? Bare irritasjon eller tegn på kjønnssykdom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mens er alltid slik etter at jeg begynte på p-pillen. Jeg har vært hod gynekolog flere ganger etter pillestart og alt er som det skal. Jeg takker gud for at jeg slipper den kraftige og vonde mensen som alltid gav meg jernmangel.

Mensen når man går på pillen er et lag som legger seg i livmoren for å hinde at et egg kan feste seg og dette er altså helt naturlig.

Skrevet

Disse "kjøttbitene" du never er slimhud, helt normalt. Slimhuden støtes ut av livmoren enten du går på p-piller eller ei.

Skrevet

Man får ofte en litt rar mens når man går på p-piller, så om det ikke føles mer normalt etterhvert, eller smertene ikke går over, så tror jeg nok også det er helt normalt :).

Jeg føler forresten jeg klør litt om vi har hatt langvarig sex og han har kommet i meg flere ganger. For dere bruker vel ikke kondom nå når du har p-piller? Mulig man reagerer på større mengder sæd når man ikke er vant til det. Jeg har også følt litt ubehag et par ganger det har gått lang tid mellom samleier (over en måned vel)

Skrevet

Takk for svar:)

Betryggende å vite at dette er normalt, da jeg ikke har noe erfaringer med p-piller.

Var nettopp i dusjen og fikk litt panikk da jeg så alle disse ganske store kjøttbitene flyte rundt :sukk: håper at akkurat det gir seg, da det føles litt ekkelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...