Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jessie
Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg Shiseido Pureness Foaming Cleansing Fluid.

Den funker kjempebra for å fjerne både sminke og døde hudceller, men jeg skulle gjerne hatt en krem fra Shiseido også, en fuktighetskrem eller fuktighetsgelè. Helst gelè.

Vet dere om noen?

Er det noen her inne som har erfaring med Shiseido-produkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jessie
Skrevet

PS: Jeg har normal hud/blandingshud.

Gjest Twiggy
Skrevet

Shiseido moistrising gel cream, eller noe sånn. Den er god. Selges på tilbud til 180 kr. nå har jeg sett

Gjest Janna
Skrevet

Dette lurer jeg også på.

Noen med erfaring?

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Jeg har brukt Shiseido. Det er en meget god serie. Jeg brukte The Skincare (og den som var før). Selv har jeg normal hud med noenganger tørr overhud eller blankhet (skifter etter årstidene). The Skincare er vel beregnet for aldersgruppen 20 - 30 år, men for de som har spesielle fet hud/acne problemer og ikke tendenser til tørrhet er Pureness fin. Samt som supplement. Men også jeg har prøvd Pureness tidligere.

Syns at produktene hadde god virkning, og har stor sans for konseptet deres.

Av The Skincare liker jeg spesielt godt øyenkremen, den kremen som kommer i krukke (de andre er i flaske), ansiktssprayen, renseemulsion og leppepomaden.

Av Pureness syns jeg renseserviettene er supre (særlig på reise) og de tynne papirene man trykker mot ansiktet for å ta bort blankhet.

Vet at mange også syns foundationene (i eske) er kjempegode (for de med fet hud).

Har også prøvd en del make-up fra Shiseido og særlig kompaktfoundationene syns jeg er uovertruffen. Den jevner ut det som trenges å jevnes ut uten å se pudrete og tung ut.

Har også igjen en oppstrammende bodylotion derfra og et hodebunnsserum. Dusjsåpen er helt herlig, for man får et skikkelig løft om morgenen da den er oppfriskende og superdrøy.

Ja, må ikke glemme at i Benefiance har de øyenmaske som kommer i pads som man legger under øynene. De er virkelig herlige. Har brukt de selv hvis jeg har vært trøtt eller følt jeg har sett hoven ut under øynene.

Har også brukt den sølv-serien, Bio-Performance, tror jeg den heter. Men dessverre var jeg ikke videre imponert av de produktene. Syns ikke virkningen tilsvarte prisen i det hele tatt.

Ja, dette ble langt, det :ler: Men noe info ble det da ut av det

Adina M.

Skrevet

HVis jeg hadde råd til det ville jeg kjøpt inn fra Shiseido igjen! Det er et kjempebra merke!

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har vært en trofast fan av Shiseido siden jeg var tolv omtrent - samme hva annet jeg prøver, så kommer jeg alltid tilbake til Pureness-serien. Mamma'n min var faktisk så snill at hun gikk på parfymeriet i dag og kjøpte Deep Cleansing Foam og Moisturizing Gel Cream til meg i dag. :hjerte: Er superfornøyd med de produktene.

Tror det er to fuktighetskremer i Pureness-serien, en i krukke og en annen en i pumpeflaske. Den første (den jeg bruker) er vel beregnet for normal/blandingshud, mens den andre er for folk med litt fetere hud som blir veldig fort blanke osv.

Gjest Janna
Skrevet

Her sitter en kommende Shiseido-bruker. Skal evaluere når jeg har brukt dem noen uker. :blunke:

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg er storfornøyd med shiseido..

bruker the skincare serien..nattkrem, lyekrem og dagkrem..deilig er den..så lukter den godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...