Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har kjøpt nye håndkler som er svarte, men de loer så fælt! Når jeg bruker det blir jeg "svartprikkete" over hele meg, så lurer på om noen vet hvordan jeg får ordnet det? Har vasket de på 60 grader to ganger i håp om at det skulle hjelpe. De farger ikke, men gir fra seg bittebittesmå dotter med lo.
Modic Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hiv de i tørketrommelen! Etter noen ganger med vask / tromling, gir det seg. Hvis ikke, er det en helt annen type enn jeg har vært borti, i alle fall!
nanya Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har samme problemet, har vasket og tromlet det sikkert fem ganger nå. Fremdeles blir vi full av blå lo når vi tørker oss etter dusjen, så jeg håper virkelig noen har noen lure tips til ts.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 prøvd å vaske de IGJEN! men er fremdeles full av lo.. nå gir jeg opp! hvorfor blir mørke håndkler sånn, mens de lyse er ok fra første vask? tenkte først at det var fordi man ser det mørke lettere men så kjøpte jeg lyse og de loer ikke. plagsomt! for jeg vil ha svarte håndkler
Pialill Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 de svarte jeg har ga seg etter noen runder i vask og tørketrommel=) har du kjøpt billige håndkler? mange av de slutter aldri helt å loe...
inuz Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Hiv dem på 90 hvis de ikke gir seg, hjalp på mine:)
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Hiv dem på 90 hvis de ikke gir seg, hjalp på mine:) Enig med deg der,det gjør jeg au men må si det er til å tørne av.Full av lo når man tørker seg på hendene el når man har dusjet.Så jeg er gått over til å kjøpe lyse farger i håndkler,og de som ikke loer ;-)) De andre gikk i søppla.Synd for det er jo så mange fine.
Modic Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 prøvd å vaske de IGJEN! men er fremdeles full av lo.. nå gir jeg opp! hvorfor blir mørke håndkler sånn, mens de lyse er ok fra første vask? tenkte først at det var fordi man ser det mørke lettere men så kjøpte jeg lyse og de loer ikke. plagsomt! for jeg vil ha svarte håndkler Bare en tanke..... Jeg har aldri vært borti håndklær som ikke gir seg med å loe etter noen runder i vaskemaskinen og tørketrommelen, så jeg kan ikke hjelpe deg med andre råd, dessverre. Men hvis du absolutt vil ha svarte håndklær, så kan du kanskje rett og slett farge de lyse (som ikke loer) med vanlig tekstilfarge som du farger klær med??? Farge koster jo litt, så det er vel ikke no alternativ hvis du skal ha MANGE svarte, kanskje, men.... Bare et forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå