Gå til innhold

underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen:) Jeg har tenkt og bestille underskjørt på ebay men jeg er litt usikker på hvor mange ringer jeg ska ha.

Jeg ska ha en kjole som er med slep og jeg lurer på hvad som er "normalt" og ha?

Kom gjerne med litt tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei allesammen:) Jeg har tenkt og bestille underskjørt på ebay men jeg er litt usikker på hvor mange ringer jeg ska ha.

Jeg ska ha en kjole som er med slep og jeg lurer på hvad som er "normalt" og ha?

Kom gjerne med litt tips:)

Har kjøpt underskjørt fra ebay selv....KJEMPEFORNØYD! Kostet meg 264kr. med frakt.

er vanskelig å svare deg når eg vet ikke kosn kjolen ser ut, kan du sette ut et bilde?

Min kjole er stram over mest parten av hofta så går den fint ut, ikke langt slep. Så da fikk eg beskjed at eg skulle ha et underskjørt som ligna og kun med en ring nederst. Det er alltid mulig å sy inn eller klippe av hvis det blir for mye tille!

underskjørt

sett et bilde frem så blir det lettere å hjelpe :)

Skrevet

Jeg har laaaangt slep på min kjole, og jeg har kun én ring nederst. Har ikke peiling om det er normalt eller ei, men det ser i hvertfall veldig pent ut. Og det var det underskjørtet jeg fikk da jeg kjøpte kjolen, så jeg regner med at selgerne har peiling på det.

Skrevet (endret)
Har kjøpt underskjørt fra ebay selv....KJEMPEFORNØYD! Kostet meg 264kr. med frakt.

Med frakt? Billig!!! Lest mye om ebay her inne, så kanskje jeg får kaste meg i det jeg også. Virker som det er noen kroner å spare ved å handle der, og det kommer jo godt med. Bryllupsbudsjettet bare øker og øker :klø:

Endret av samie
Skrevet

er vanskelig å svare deg når eg vet ikke kosn kjolen ser ut, kan du sette ut et bilde?

Min kjole er stram over mest parten av hofta så går den fint ut, ikke langt slep. Så da fikk eg beskjed at eg skulle ha et underskjørt som ligna og kun med en ring nederst. Det er alltid mulig å sy inn eller klippe av hvis det blir for mye tille!

underskjørt

sett et bilde frem så blir det lettere å hjelpe :)

Her er kjolen jeg ska ha i mitt bryllup, men er ikke sikker på hvor mange ringer som blir fint på underskjørtet til denne kjolen. :sjenert:

Takk for deres hjelp:)

Skrevet
Med frakt? Billig!!! Lest mye om ebay her inne, så kanskje jeg får kaste meg i det jeg også. Virker som det er noen kroner å spare ved å handle der, og det kommer jo godt med. Bryllupsbudsjettet bare øker og øker :klø:

Ja med frakt.....totalt har eg brukt litt over 3000kr. for hele outfitten,

Kjolen, underskjørt, sko, korset, strømper og slør!!

Ja budsjettet er vanskelig, men med ebay har vi spart MANGE tusen kroner... :)

Her er kjolen jeg ska ha i mitt bryllup, men er ikke sikker på hvor mange ringer som blir fint på underskjørtet til denne kjolen. :sjenert:

Takk for deres hjelp:)

NYDELIG kjole! For denne her så hadde eg brukt kun en ring nederst. Går an å kjøpe en med 2 lag tyll, så hvis det blir for fyldig for din smak er det bare å ta det øverste laget vekk!(klippe, rive.....dette sa skredderen min)

Skrevet

Ja budsjettet er vanskelig, men med ebay har vi spart MANGE tusen kroner... :)

NYDELIG kjole! For denne her så hadde eg brukt kun en ring nederst. Går an å kjøpe en med 2 lag tyll, så hvis det blir for fyldig for din smak er det bare å ta det øverste laget vekk!(klippe, rive.....dette sa skredderen min)

Er du flink med og finne ting på ebay? Jeg har prøvd og finne underskjørt der men det er ju så vanskelig og veita korsen man ska velge :sukk:

Kan du og alle andre komme med litt linker til meg? :pls:

Skrevet

Er det mulig!!! 3000 kr for alt sammen. Hmmm.... At jeg ikke har handlet der da. Kanskje jeg får se etter brudepikekjole og dress til brudesvenn på Ebay. Helt tydelig at det er penger å spare i hvertfall :tommelopp:

Skrevet
Er du flink med og finne ting på ebay? Jeg har prøvd og finne underskjørt der men det er ju så vanskelig og veita korsen man ska velge :sukk:

Kan du og alle andre komme med litt linker til meg? :pls:

ja flink og flink.....er å kikker masse, kan endel engelsk som hjelper VELDIG :jepp: Har handlet masse i fra før og har aldri vært skuffet så langt, men er kravstor på at tilbakemeldinger er stort sett 98% og over.

Petticoat eller crinoline er beste ordene hvis du søker underskjørt. Da får du opp masse. Fleste sidene med skjørt du går in på har en guide nederst på siden som forklarer kosn underskjørt du trenger til type kjole du har valgt.

selgeren eg brukte til underskjørt heter BridalCrinoline, har masse å velge i fra :)

Er det mulig!!! 3000 kr for alt sammen. Hmmm.... At jeg ikke har handlet der da. Kanskje jeg får se etter brudepikekjole og dress til brudesvenn på Ebay. Helt tydelig at det er penger å spare i hvertfall :tommelopp:

Ja det er mulig :jepp: Masse flotte brudepikekjoler og dress å finne....bare leite!

Skrevet
Petticoat eller crinoline er beste ordene hvis du søker underskjørt. Da får du opp masse. Fleste sidene med skjørt du går in på har en guide nederst på siden som forklarer kosn underskjørt du trenger til type kjole du har valgt.

selgeren eg brukte til underskjørt heter BridalCrinoline, har masse å velge i fra :)

Ja det er mulig :jepp: Masse flotte brudepikekjoler og dress å finne....bare leite!

Takk så mye for tipset :) Jeg ska søke litt og se vis jeg finner noe. Bare jeg finner rett størrelse så går de nokk greit.

Jeg har og handla en del fra ebay og har funnit mye billigt der. Jeg ska kjøpe brudepike kjolene der og hadde eg tenkt. Men for det meste så finner man mye mer enn man tenkt seg :ler: Det har hent meg flere gang att jeg bare skulle se litt og så har det slutta med att jeg har kjøpt en masse fine ting :ler:

Så man finn mye rart der.

Skrevet

Helt enig! :ler:

Blir liksom hekta til slutt syns eg......

Ja har ofte blitt stresset for riktig størrelse.....men nu fikk eg en skredder til å ta målene mine, og de har eg fulgt....konverterer bare cm til tommer hvis eg trenger det.

Lykke til med forberedelsene :)

Skrevet
Her er kjolen jeg ska ha i mitt bryllup,

kan jeg spørre om du var fornøyd med selgeren?..eller kupper jeg tråden litt da? :sjenert: Vurderer å kjøpe kjole derfra skjønner du..

Skrevet
kan jeg spørre om du var fornøyd med selgeren?..eller kupper jeg tråden litt da? :sjenert: Vurderer å kjøpe kjole derfra skjønner du..

ok, da fant jeg svaret i "handle på ebay"-tråden :) sorry forstyrrelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...