Gå til innhold

treffe folk på blink?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pastadamen
Noen som har erfaringer med nettsiden blink? hvordan er mulighetene for å treffe noen der?

Gode erfaringer! Der kan man lure seg unna hele date-problematikken ved å kun si at man vil ha et vennskapelig treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode erfaringer! Der kan man lure seg unna hele date-problematikken ved å kun si at man vil ha et vennskapelig treff :)

he he så bra, er det lett å skaffe seg venner der da, å ta kontakt mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke en sånn tjeneste så tror jeg heller du skal prøve på Nettby. Både Blink og Nettby kunne vært MYE bedre om man kunne bestemme alderen på de man lot se profilen (så slapp man småunger som bare plager eller gamle menn som snoker f eks). Jeg var på Nettby nettopp for å bli kjent med folk, og prøvde å "utvide" litt ved å registrere meg på Blink også. Der var det til en hver tid svært få mennesker pålogget i forhold til Nettby. Så tror "alle" heller er på Nettby om dagen, Blink har tapt seg.

Skriv en fyldig profil: hvor gammel er du, (forhold/ikke forhold trenger du jo ikke å nevne, noen tar jo ordet "singel" som en invitasjon til å sende grove bilder...), hva jobber du med, hva driver du med på fritida? Da synes ihvertfall jeg det er lettere å sende et brev enn folk som skriver "lurer du på noe så bare spørr!". For da kan jeg spørre litt mer konkret, "åh du jobber som sånn, er det kult?" osv.. så kommer man i prat ganske fort og finner ut om man har tonen. Man merker det skriftlig også!

Så er det jo også lettere å tørre å skrive til folk som tørr å skrive litt om seg selv synes nå jeg.

Søk etter folk i samme fylke/by, og stikk innom alle. Jeg tok for meg så mange profiler jeg gadd rundt her, og fant jo noen få som gadd å skrive litt om seg selv der, så de kontaktet jeg jo. De jeg ble kjent med fant jeg dessverre ikke helt tonen med likevel, men det er jo en lett måte å kontakte folk på, om man har et lite nettverk.

Avtal å møtes fortest mulig på en kafe eller noe sånt, så merker du jo veldig godt om det er kjemi der eller ei. Snakker vi å møte en fyr som kan bli en potensiell partner, så kan du jo bare la ting utvikle seg av seg selv. Liker han deg, så vil han jo møtes igjen osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsebær

Jeg har kjempe god erfaring med Blink!!! Er veldig forelsket, har investert i hus med min kjære gutt, er nyforlovet og vi har familieplaner ;) You go girl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både fått nye venner og ble sammen med en gutt en gang fra blink.. så jeg har ingen dårlig erfaring med blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte min nåværende kjæreste der, og vi har vært lykkelig forelsket noen år nå:) Men vi møttes jo før facebook kom, var litt mer utvalg der da tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...