once upon a time Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Er lykkelig gift, har barn, og har et "forhold" til en kollega. Har aldri kysset ham, aldri hatt sex... men vi flørter og tar på hverandre hele dagen lang. Har i tillegg hatt en seksuell samtale med ham på nettet. Han er også lykkelig gift, og vi vet begge hvor grensene for fysisk overtramp går i forhold til ektefellene våre.. Men det som skiller seg litt ut, er at jeg har fortalt min mann om dette. Ikke i detaljer, men han vet at jeg har en kollega som jeg snakker mye med. Og han synes det er helt i orden! Så lenge det er ham jeg kommer hjem til. Og for å gjøre det ekstra "unormalt", så har dette forholdet til kollegaen min virkelig fått opp øynene mine for mannen min, og jeg er mer forelsket i ham enn noen gang. Og så bra samliv og sex vi har nå om dagen har vi ikke hatt på lenge (har vært sammen i 17 år) Kollegaen min fungerer litt som forspill på en måte, før jeg går hjem. Jeg har det virkelig bra om dagen, og føler at jeg får i pose og sekk.. og det gjør at jeg har mer selvtillit, jeg ser bedre ut, jeg kler meg bedre.... Vet ikke helt hvor jeg vil med dette.. men lurer vel på om det er andre der ute som opplever det samme..?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 jaja, i ditt hode er det sikkert greit selv om dette skurrer. Veien er vel lagt til du har en dårlig dag hjemme og så kan du ihvertfall ta den helt ut med kollegaen...
MonicaR Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 jaja, i ditt hode er det sikkert greit selv om dette skurrer. Veien er vel lagt til du har en dårlig dag hjemme og så kan du ihvertfall ta den helt ut med kollegaen... Etter det hun skriver her så kan jeg ikke se at det er det det kommer til å ende med. Hun har fortalt det til mannen i grove trekk, og han synes det er ok. Hun sier at hun har "sett" mannen på nytt.... Så lenge settingen er ok for begge parter, så kan jeg ikke se at det er noe gale i det, så lenge man respekterer partnerens grenser. I mitt forhold hadde det ikke blitt akseptert av kjæresten, og jeg hadde nok heller ikke likt det motsatt vei....
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jøss! er overrasket over at dette går, og over at du kan bli mere tent på mannen din pga en annen. Men for all del, så lenge det er så bra som du beskriver, da er vel alt i orden da:)
Katta85 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Så lenge dette ikke går over grensen synes jeg dette er flott! Mannen er glad for at ser og føler deg bedre, du føler deg bedre og er mer glad i mannen :) Bare pass på så ikke du får alt for mye følelser for den andre å vurderer å gå.. Da kan du angre deg for at det gikk så langt:)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet at jeg aldri i verden kunne klart å hatt en riktig forhold til ham. Jeg synes ikke han er så flott å se på - ikke som mannen min.. Og jeg kommer aldri til å ha sex med ham. Men han sjarmerer vettet av meg, og det er deilig å føle seg attraktiv hos noen andre enn ektemannen. Og det gjør arbeidsdagen mye mere hyggelig! Alt det jeg ikke får lov til å gjøre sammen med ham, kan jeg gjøre så mye jeg vil når jeg kommer hjem. Det bygger seg på en måte opp gjennom dagen, alle følelsene.. og de får utløp når mannen min kommer hjem.. :o) Mannen min har kommentert at jeg ser fryktelig forelsket ut i det siste, når jeg ser på ham... ;o) Og det stemmer det..!! :o)
Ethereal Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 I mine ører høres det ut som du er forelsket i kollegaen din. Du kler deg bedre, blir mer tent på mannen din og tenker på denne kollegaen din. Det virker som mannen din bare tror du har funnet deg en god venn. Bra at det funker for deg. Jeg tviler på at slikt varer i lengden, men for all del - kos deg så lenge det er uskyldig og ukomplisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå