Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en gutt på 16 år, kommer fra Drammen. Det er ei jente i klassen min som jeg virkelig liker og jeg tror at hun liker meg. Hun er litt sjenert, og siden jeg er den "kule" og siden jeg klarer å tørre litt mer enn henne, føler jeg at det er jeg som burde "ta det neste steget".

Vi har kjent hverandre i ca tre år og føler at jeg vil være "mer enn bare venner", få henne i seng, men for det første bli sammen. Problemet er at jeg aldri har vært sammen med noen før.

Er det noen som vet hvordan jeg burde gå fram (spørre henne ut o.l.).

Hvis det er noen som har tips, så er jeg takknemlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Methuselah
Skrevet
, og siden jeg er den "kule" og

Nemen har ikke du høye tanker om deg selv.

For å være helt ærlig. Så skal jeg gi deg et råd. Som du ikke vil like. Du er 16 år og helt ærlig burde du vente til du er eldre.

Først synes jeg faktisk at du skal finne ut om hun faktisk liker deg. På den måten.

Gjest Bastian
Skrevet

Tja, du som er så kul burde vel vite det :P

Du skal få det samme rådet jeg gir til alle, 16 eller 60. Snakk med henne.

Det krever kanskje litt baller å si "jeg liker deg" til noen, men det er den absolutt letteste måten å gjøre det på.

Hvis hun liker deg også, gå på kino eller lei en film eller gjør et eller annet dere begge liker. Funker det, så er det ikke lange veien til kjæresteland. I alle fall ikke når man er 16.

Pul når dere begge er klare for det. Ikke bare du. Vær mer mann enn pubertetsgutt, la henne styre tempoet der.

Jeg var en kødd som ikke tok særlig mye hensyn og jeg trenger begge hendene for å telle jenter jeg dyttet inn i det litt for tidlig. Det er ikke noe du vil ha på samvittigheten. Jeg var kul som faen da, men nå vet jeg bedre.

Hvis du blir avvist, så må du sørge for å ha baller igjen og ikke oppføre deg som en dust bare fordi egoet ble litt såret.

At du ikke har vært sammen med noen før har ingenting med saken å gjøre, alle må starte ett sted.

Vær ærlig, vennlig og oppfør deg så kommer du langt. Både med damer og i resten av livet.

Helt til slutt så vil jeg påstå at tittelen din var jævlig misvisende.

Skrevet

Det krever kanskje litt baller å si "jeg liker deg" til noen, men det er den absolutt letteste måten å gjøre det på.

Hvis hun liker deg også, gå på kino eller lei en film eller gjør et eller annet dere begge liker. Funker det, så er det ikke lange veien til kjæresteland. I alle fall ikke når man er 16.

Pul når dere begge er klare for det. Ikke bare du. Vær mer mann enn pubertetsgutt, la henne styre tempoet der.

Jeg var en kødd som ikke tok særlig mye hensyn og jeg trenger begge hendene for å telle jenter jeg dyttet inn i det litt for tidlig. Det er ikke noe du vil ha på samvittigheten. Jeg var kul som faen da, men nå vet jeg bedre.

Hvis du blir avvist, så må du sørge for å ha baller igjen og ikke oppføre deg som en dust bare fordi egoet ble litt såret.

At du ikke har vært sammen med noen før har ingenting med saken å gjøre, alle må starte ett sted.

Vær ærlig, vennlig og oppfør deg så kommer du langt. Både med damer og i resten av livet.

--------------------

Med den "kule" mente jeg at jeg våger å tørre mer enn henne.

Ja, jeg er ganske sikker på at hun liker meg.

Trenger bare litt hjelp med å Spørre henne ut da. jeg kan jo selvfølgelig vente med å ha samleie.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Enig med Bastian.

Bruk tid på å bli kjent først, ha det trivelig sammen og kos der.

Og ikke kryp i køya for dere er klare BEGGE to.

Blir provosert av gutter som tenker på sex,,, før de engang har forsøkt å bli kjent. Sex er prikken over i èn.

Da jeg var 16 år måtte min første kjæreste vente lenge før han fikk meg i køya. JEG ville bli godt kjent først og følte meg ikke klar til å gå videre før etter ca 5-6 mnd. Hjalp lite at han var 24 år med mye erfaring. Han var nok glad i meg til å vente... Og det står det stor respekt av.

Vi var sammen 3 år, men vi vokste fra hverandre. Han ønsket å gjøre akkurat som han hadde gjort som singel. (venner, fritids sysler og mye festing) Mens jeg var mer klar for å stifte familie.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Hei jeg er en gutt på 16 år, kommer fra Drammen. Det er ei jente i klassen min som jeg virkelig liker og jeg tror at hun liker meg. Hun er litt sjenert, og siden jeg er den "kule" og siden jeg klarer å tørre litt mer enn henne, føler jeg at det er jeg som burde "ta det neste steget".

Vi har kjent hverandre i ca tre år og føler at jeg vil være "mer enn bare venner", få henne i seng, men for det første bli sammen. Problemet er at jeg aldri har vært sammen med noen før.

Er det noen som vet hvordan jeg burde gå fram (spørre henne ut o.l.).

Hvis det er noen som har tips, så er jeg takknemlig.

PENGER,PENGER...har du penger så får du kvinner,kanskje ikke akurat den som du har lyst men da finnes mange,mange andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...