Sannasol Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har bacon og løk i kjøleskapet i dag. Hva blir det da til middag?? Noen kreative sjeler der ute? F.eks. en oppskrift på pai med disse ingr.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg ville bare stekt dette sammen med litt poteter ... i en panne ... evt lagd "Bondeomelett"... Mye mindre jobb.. og kjempegodt.. Servert med litt salat/og brød... NAM NAM (Nå ble jeg sulten jeg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 "Brennende kjærlighet", kanskje? Lagde denne retten i en heimkunnskapstime for mange år siden. Uansett, du bruner løk, bacon og pølser i stekepanna, og serverer med potetmos og et lett persilledryss. Kjempeenkelt og lettvint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 1. juli 2003 #4 Del Skrevet 1. juli 2003 Litt sent ute men... Stekte poteter, bacon, løk og knakkpølser og nå ble jeg sulten nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. juli 2003 #5 Del Skrevet 1. juli 2003 Har du pasta og fløte? Da ville jeg kokt pasta, men bacon og fløtesaus + løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå