Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har blitt litt betatt av en fyr som er "naboen min". Vi bor i samme gate med 5 min gåtur mellom oss:p Uansett: Møtte han tilfeldig i helgen og overnattet hos han og hadde det veldig fint. Ingen av oss ville forlate hverandre, og han ville helst ha meg der helt til han drar og blir borte i 3 uker (om noen dager).Så jeg ble der helt til jeg MÅTTE gå! Det var kjemi med en gang, men vi hadde ikke sex og det var ikke noe tema heller. Vi bare kysset, koste og var "kjærester". Han virket veldig interessert hele tiden. Da jeg dro spurte han om nummeret mitt og jeg fikk hans. Han spurte om jeg ville se han igjen og det vil jeg gjerne! Dagen etter skrev jeg en melding og sa takk for i går og sånn, og da fikk jeg svar, men bare et standardsvar:P Dagen etter skrev jeg melding i igjen og spurte om han ville ha besøk før han dro, og fikk svar: "Det hadde vært koselig. I dag passer det ikke. Kan vi ikke snakkes i morgen da?" Skrev tilbake at vi kunne ringes og at han får ha en fin kveld osv. Han sa til meg den helgen at han er sjenert og virker ikke som om han har masse erfaring med damer. Men hva nå? Skal jeg ta kontakt igjen, eller bare vente til han tar kontakt? Han drar om to dager og jeg vil gjerne se han igjen før han drar, men vil ikke mase så mye på han heller. Noen råd?
Pialill Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 sånn jeg ser det så har han nok ikke noe imot at du "maser" litt hvis han liker deg. hvis han syns det blir for mye med tre meldinger så er han nok interessert i deg til at det kan bli noe uansett.. så jeg ville sendt en melding og sagt noe som "hadde vært kjekt å se deg før du drar, gi meg en lyd du hvis har tid" da har du gjort det litt opp til han og det blir ikke så veldig masete at det gjør noe=) lykke til
skravlebassjente 23 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Det var en ordentlig koselig historie! Romlemantisk og alltingen Ring han du, spør om han vil treffes før han dra. Det er jo det du føler for/har lyst til. Bare vær deg selv, alltid lettest. Inviter ham på en matbit davel! Veien til hjertet går gjennom magen.. Ikke døm utifra standar sms svar ihvertfall, da jeg tror ingen andre enn jenter sitter å tenker i fem minutter over hvilket ord vi skal bruke. You know... Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Men har jo gjort det.. i går:P Synes det blir dumt å si det samme i dag.. Kanskje jeg skal ringe han i stedet? Vet han ikke er spesielt glad i meldinger (det sa han), men da jeg fikk nummeret hans, sa han at det bare var koselig om jeg skrev noen meldinger, bare jeg ikke bombarderte han:P Beklager at jeg høres ut som en fjortiss, men vil bare ikke skremme han vekk:)
superlady Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror jeg ville overlatt det til ham. Han vet jo nå at du ønsker å treffe ham og jeg tror det beste er å la han ta kontakten nå. Om du ikke hører noe i dag, ville jeg sendt en melding i morgen og ønsket ham en god tur, ikke noe særlig mer.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Takk for alle svar:) Jeg ringte han jeg, og han virket veldig glad for at jeg ringte. Holdt på å vaske og rydde til avreise i morgen, men han bad meg bort halv ni for å se en film. Vi hadde en god tone og praten gikk lett, og flere ganger sa vi: Men vi kan jo bare prate om dette senere, ser hverandre jo om 1 time! Hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Takk for alle søte kommentarer:) Kom akkurat hjem fra han nå Kjenner det kribler litt i kroppen og det er tydelig kjemi! Har alltid synes 12 år har vært litt stor aldersforskjell, men med han sier det bare pang! Han virker minst like interessert som meg:) Nå skal han være borte en måned, men da får jeg savnet han litt og forhåpentligvis satt ting litt mer i perspektiv.. Er lett å kaste seg ut i ting for fort, og miste hodet, men vi oppfører oss som sagt som kjærester og ingen ville at den andre skulle gå i stad. Får vel bare se hva tiden bringer og ta det derifra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå