Karoline24 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 `Jeg har naturlig LYSE LYSE brunt hår, var lenge platina blond, men så farga jeg det mørke burnt, noe som resulterte seg i Copperbrunt..med alltså litt rødglans.. Liker det IKKE! Vill bli helt helt lys igjenn ca. 10.01 " askeblond". Silver blonde.. Må jeg avfarge først? Hvordan blir håret etter avfarging? Hvilken farge?? Jeg vill ikke stripe håret, siden jeg vill ha en "hel" farge.. dvs, at hele håret har EN farge.. HELP ME! Takk.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 `Jeg har naturlig LYSE LYSE brunt hår, var lenge platina blond, men så farga jeg det mørke burnt, noe som resulterte seg i Copperbrunt..med alltså litt rødglans.. Liker det IKKE! Vill bli helt helt lys igjenn ca. 10.01 " askeblond". Silver blonde.. Må jeg avfarge først? Hvordan blir håret etter avfarging? Hvilken farge?? Jeg vill ikke stripe håret, siden jeg vill ha en "hel" farge.. dvs, at hele håret har EN farge.. HELP ME! Takk. Jeg har tatt avfargning før, det sliter litt men ble utrolig fort bra igjen )) gå til frisør er mitt råd siden du må ha avfargning. Hvis du ikke har råd, kan du jo bare avfarge det hos frisøren og kjøpe butikkfarge;) jeg anbefaler loreal preference eller loreal exelence.. jeg vet at i de seriene finner du nok en pen blond farge med ask nyanse =)) men pass på så det ikke blir grått da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå