Gjest sonjamor Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Er det noen som har blitt gravid med inseminasjon?? Jeg hadde Laparskopi operasjon for ca 1 uke siden og alt er helt PERFEKT inni meg og skal snart til Gynokolgen min for Inseminasjon:::
Bing Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er det noen som har blitt gravid med inseminasjon?? Jeg hadde Laparskopi operasjon for ca 1 uke siden og alt er helt PERFEKT inni meg og skal snart til Gynokolgen min for Inseminasjon::: Jeg ble gravid med inseminasjon. Første forsøk. Jeg tok pergotime på forhånd for å gi et puff til eggløsningen, tok så eggløsningssprøyte da folliklene var passe store --og inseminasjon ca 36 timer senere. Enkel og smertefri prosess. Mistet dessverre da jeg var ti uker på veg i MA. Er nå gravid på nytt Masse lykke til !!!!! Endret 5. februar 2009 av Bing
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg ble gravid med inseminasjon. Første forsøk. Jeg tok pergotime på forhånd for å gi et puff til eggløsningen, tok så eggløsningssprøyte da folliklene var passe store --og inseminasjon ca 36 timer senere. Enkel og smertefri prosess. Mistet dessverre da jeg var ti uker på veg i MA. Er nå gravid på nytt Masse lykke til !!!!! Takk for svar.. gratulerer masse og lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå