Gjest Gjest_julia_* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er en jente på 22 år som traff en gutt på interenett for ett par uker siden. Siden da har vi vært på fire dater, og hatt det kjempekoselig. Det jeg liker ved han er at han er så "laidback" og ikke har vært ute etter å ta forholdet videre med en gang.. For sånn er det mange som er, har jeg funnet ut. Han har også mange av de samme verdiene og holdningene som meg og han virker rett og slett som en skikkelig god gutt. Vi har hatt en bra kjemi fra første stund, og alt har klaffet. Det har alltid vært han som har tatt initiativet til å treffes, og for to dager siden ba han meg hjem til seg. Det er ett stykke dit, så jeg spurte om det var greit om jeg sov på sofaen til dagen etterpå, og satt på med han til jobb da han skulle samme vei. Dette var HELT ok sa han.. Så satt vi og så på film, og begynte å kysse, også gikk det hele veldig fort og det var ikke lenge før vi lå i senga hans. Selve sexen var veldig bra;) Men etterpå tenkte jeg at det kanskje var litt dumt så tidlig.. Men jeg bekymret meg ikke om det da fordi han virker så ordentlig. Han holdt rundt meg hele natten, og kjørte meg på jobb dagen etterpå. Så da jeg kom på jobb noen timer senere, sendte jeg han en melding og sa jeg hadde hatt det hyggelig. Det var ikke noen melding med noen spørsmål, så jeg regnet ikke med noe svar, men alikevel.. Så gikk hele dagen og kvelden uten at jeg har hørt noe fra han.. Og nå er jo halve dagen gått i dag også.... Så nå tenker jeg fælt.... Lurer på hva han vil og hva han tenker på.. Har tenkt på å sende en melding, men jeg vil ikke virke desperat.. Jeg liker han jo.. Og føler meg ganske sårbar fordi vi faktisk har hatt sex sammen og fordi jeg merker at jeg liker han... Lurer på hva jeg skal gjøre nå.... Vente til han tar kontakt (om han i det hele tatt gjør det:S) Eller spørre han rett ut? Eller vil det kanskje bare skremme han enda mer om han ikke har tenkt på det på den måten.... Jeg vet at han jobber mye, og at han har en jobb der han må konsentrere seg om den.. Han er også eldre enn meg... Så kan det ha noe med at han er mer vant til dating og ikke knytter seg så lett, selv etter sex..... UFf, håper noen har noen gode innspill til hva det er som skjer her... Jeg blir gal av å tenke på dette...
Gjest Gjest_jaya_* Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 oi så mye lettere det er å se ting klart når man ikke er i situsjonen selv. Vet åsse det er å være forelsket og vente på meldinger selv. Siden du (desverre) har latt han få kontrollen på alt, så vil han nok ta kontakt om det passer for han. Men det er den kalssiske feilen vi kvinner ofte gjør. Vi lar han ta initiativet, vi overnatter hos HAN, vi havner i senga hans selv om vi egentlig synes det er litt tidlig. Når han så har fått det mest intime vi har å gi, sex, DA begynner vi å forvente ting. Jeg snakker ikke nedlatene til deg, har jo vrt der selv flere ganger. Men du ser at han har deg i sin hule hånd? Uansett om den hånden er velmenende eller utspekulert, så er du i den.. Og du ser, hvis du leser innlegget ditt med objektive øyne at han selvsagt tar kontakt hvis han vil noe mer. Det er ikke noe du kan gjøre bedre ved å gå her å vente på melding. bare fortsett med ditt liv, og tar han kontakt så si at du vil starte på nytt, hvor dere har en relasjon hvor begge har like mye kontroll. Tåler han ikke det, var han ikke noe for deg..
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Du har tatt initiativet til kontakt igjen med meldingen din. Som jeg forøvrig synes var hyggelig og ikke masete. La det bli med det. Om han ikke tar kontakt igjen eller bare er vanlig "vennlig" så kan du med sikkerhet anta at han bare var ute etter sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå