Gå til innhold

hvor lenge skal jeg vente?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_caesar_*
Skrevet

Har sett flere har skrevet om avstandsforelskelse her, og har også et problem selv ;p

Møtte en gutt for noen mnd siden og det sa bare klikk med en gang!

Han bor langt borte fra meg,jeg bor på østlandet,og han på vestlandet. Så måtte han jo reise hjem igjen etter feiren, og jeg satt og lengtet etter ham, og tenkte mange ganger at jeg måtte prøve å glømme ham,men fikk det ikke til..

Så møttes vi for ikke så lenge siden,og det sa bare klikk da også. Kan vel si jeg er betatt av ham, selv om vi ikke har vært så mye sammen.

Men problemet med ham er at han ikke alltid svarer på mld/msn/facebook. Vet han ikke ser på det på samme måte som meg, jeg synes det er kjempegøy å sende mld osv, men han er ikke sånn. Så jeg lurer på om jeg skal vente til jeg kan treffe han igjen,selv om det kan bli noen mnd til, eller om jeg skal prøve å glemme han? Føler at det er noe spesielt mellom oss, men er jo ikke sikkert han har det på samme måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... ja menn kan være mystiske på den måten at de ikke alltid svarer osv. Men min erfaring er at hvis de ikke svarer så er de rett og slett ikke interesserte..

Skrevet

He's just not that into you.

Kom deg videre, det er mange flere fisker i sølepytten, heldigvis ;-)

Gjest Gjest_caesar_*
Skrevet

uff dere har sikkert rett :(

hadde liksom et håp,siden jeg har ringt til spåkona, hun har hatt rett med ALT, både ang. meg og angre(vet det er litt sykt å tro på alt men..) og da sa hun at hun såg en fremtid med oss.. men er vel ikke verdt å vente på .. *sukk* :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...