Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Er det noen som har erfaring med Troll-barnevogner og tvillingvogner? Har kjøpt en tvillingtrille av dette merket, og den virker veldig stødig og flott, men har jo ikke prøvd den enda da. Finner ikke noe på nett om denne typen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Har Troll-bagvogn og er kjempefornøyd!!! Har brukt vogna i ca. 8 mndr. Den er lett, god å trille og like pen som den dagen jeg kjøpte den. Nå skal den imidlertid settes bort et par år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 Takk for svar gjest!! Vognen jeg kjøpte virket som den var veldig lett og stødig vogn. Så jeg håper på å bli fornøyd. Jeg har både Emmaljonga dypvogn og Ora sportsvogn fra før, så jeg er helt uvitende om hvordan Troll-vognene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå