Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har betalt på studielånet mitt i ca 1 år nå fordi jeg har vært så mye forsinket at jeg ikke har hatt rett på støtte. Samtidig går jeg på skolen, så regner med at når høsten 2009 kommer så er jeg ajour slik at jeg på ny kan få støtte. Er det sånn da at jeg får rentefritak på lånet jeg betaler på nå, eller vil disse rentene løpe? Er det bare på lånet jeg tar opp til høsten at rentene fryses mens jeg er under utdanning? Håper noen vet!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes det høres rart ut at du betaler renter på lånet i dag. Du er jo student, selv om du ikke tar opp lån.
Rosalie Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes det høres rart ut at du betaler renter på lånet i dag. Du er jo student, selv om du ikke tar opp lån. Så lenge man ikke tar opp lån, vil det løpe renter på lånet, selv om man studerer.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Tror ikke jeg kan få rentefritak for den perioden jeg ikke har hatt rett på støtte?
LukaFrost Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Det er noe med at når man ikke er låneberettiget så løper rentene. Dvs at man kan ikke være evig student og ikke betale. Man kan få betalingsutsettelse en viss tid selv om man ikke får renteutsettelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå