Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Er litt nysgjerrig på hvor dere traff deres utkårede, så legg gjerne igjen et par ord:)
Gjest Naria Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Gjennom felles venner/bekjente. Eksen min for å være helt nøyaktig.
Gjest cast Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 på et vorspiel mine venninner hadde arrangert, hvor han dukket opp som en arb.kollega av en av mine venninners kjæreste. snakket i 10 min,hvor han rakk å få hele navnet mitt,nr å emailèn min.. haha.. begge veldig beruset å jeg husket lite dagen etter for å være ærlig. men skjønte fort at han var verdt å satse på.. selvom d var han som "kom etter meg" for å si det sånn.. ;=) veldig glad for det idag! vi er nå samboere, har kjøpt oss hus og gleder oss til å dele mange fine år sammen:)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 gjennom brødrene mine møtte han da på en fest broren min arrangerte og vi er lykkelige i sammen ) veldig glad for at jeg ikke takka nei til akkuratt den festen gett fort gjor å gå glipp av sin store kjærlighet exen traff jeg på en treningssenter (han jobbet der) og de to forrige der igjen traff jeg på byn.
MonicaR Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hmmm... Det viser seg da at han fulgte meg hjem en gang fra fest allerede i 1999.. Skulle da passe på meg fordi det var noen andre karer der som var litt VEL innpåsliten... ...Og det var det... Ble gift med en annen, og det viser seg da at de to kjenner hverandre gjennom jakt og litt diverse. Så blir jeg separert, og reiser til X nå sommeren 2008. Der er også han... Det var da flørten begynte, men det skulle ennå gå to måneder før det ble oss. Innlegget er endret iht KGs regler mrs_bond, mod Endret 4. februar 2009 av mrs_bond
Veronica88 Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 På nettet! Det er mange pervoer på nettsamfunn, men jammen fant jeg ikke han ene av de ca 10 stk jeg tror bruker sånne sider uten å være pervo. Mange har prøvd sånne sider selv etter min suksess, og alt de finner er overkåte raringer... Dette var i 2006, via Hei! (Blinks sjekkeside for de over 18). Var ekstremt mange over 40-50 der som var innom profilen min (flere ganger også..) men det var da et par stk her og der som var i redd alder og faktisk hadde bilde og en kort beskrivelse. Så jeg la til noen på msn, pratet mest mulig med dem, og silte ut etterhvert. Jeg møtte ham, ting klaffet, et halvt år senere flyttet jeg fra Vestlandet til Østlandet, og her bor jeg ennå .
tinky_winky Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 gikk i klasse med min kjære 3 år på vgs, men var ikke før i 3. at vi begynte å "holde på".. Så vi har vært et par (offisielt) siden nyttårsaften 2007/08 :D Første året vi gikk i klasse syns jeg ikke han var så veldig interessant, men ut i 2.året begynte vi å være mer sammen og jeg ble bedre kjent med han, og vips! Ting tok visst litt tid med meg, han har sagt at han visste det kom til å bli oss to siden første gang han så meg, og at det derfor ikke gjorde han nervøs for at jeg er så treig som jeg er.. Syns det er veldig skjønt! hehe
Vera Vinge Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Vi var venner. Som opprinnelig ble kjent da vi gikk på skole sammen.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Midt i hjertet<3 åååå så utrolig søtt!<3 Skulle ønske det hendte meg også snart...
Nieve Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 åååå så utrolig søtt!<3 Skulle ønske det hendte meg også snart... Jeg tror kvinner finner kjærlighet når de er klar for det:) Jeg traff min for flere år siden, men var ikke klar. Vi fant tilbake når vi var klar for det. Det skjer før du aner det:) Love is wicked;)
Gjest mil Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Jeg jobbet på lokalbutikken ved siden av studiene, han la merke til meg der og var stadig innom bare for å se på meg...min egen personlige stalker Etter et par uker tok han mot til seg og snakket til meg på Blink, så var det over til msn, og første gang jeg traff ham hadde han invitert meg hjem på film og middag :rødme: Ingen av oss var egentlig ute etter kjæreste da, grunnet snarlig flytting, men vi klarte ikke å holde oss unna hverandre, og til tross for perioder med lang avstand er vi fortsatt sammen og lykkelig forelsket etter to og et halvt år
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 På en nettdatingside. Deretter chattet vi litt over msn, evt. sendte mail. Det tok to år før vi hadde vår første date og møttes IRL. Vi ble kjærester omtrent én uke senere. Mvh Yvonne
Rawien Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 På vors før en skolefest, han var fadder, jeg var fadderbarn.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 På nettet. Nå skal vi gifte oss :rødme: :rødme:
Gjest Sativa Skrevet 4. februar 2009 #17 Skrevet 4. februar 2009 På byen for 6 år siden. Jeg ramlet over ham 5 sekunder etter at jeg gikk ut av taxien,og snakket med ham resten av kvelden. Så ble han med hjem til meg, og 48 timer etterpå fikk han egen tannbørste Ganske sprøtt, det føles fortsatt somom han er "ny" kjæreste.
helenen Skrevet 4. februar 2009 #18 Skrevet 4. februar 2009 på en fest. deretter snakka vi mye på msn, så begynte vi å treffes. Nå skal vi gifte oss :-)
Involvert Skrevet 4. februar 2009 #19 Skrevet 4. februar 2009 (endret) På bussen :rødme: Satt og smilte til hverandre, også ble det til at han kom og satt seg hos meg, vi kom i snakk, og det endte med at han fikk mitt tlf nummer, han ringte dagen etterpå, og da avtalte vi å møtes Kjemien stemte og vi er i dag samboere edit: skrivefeil Endret 4. februar 2009 av Involvert
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #20 Skrevet 4. februar 2009 på skolen. Han lurte meg til å tro han ikke viste hvor man kjøpte papir ( spesielt til skolen) og jeg ble med ham til et kjøpesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå