Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg bare hopper rett i det og håper det blir sammenhengende. På begynnelsen av året i fjor begynnte jeg på et slags fyllesex/fuckbuddy forhold med en fyr jeg kjenner. Det var fra begynnelsen av aldri noe seriøst fra noens side og det var ganske tilfeldig og sjeldent at vi endte opp i samme seng. ettersom året skred frem skjedde det oftere og oftere, vi begynnte å snakke en del på msn, han sendte en del tilfeldige meldinger om alt og ingenting og vi møttes et par ganger for å se film uten at det egentlig skjedde noe mer en bare uskyldig og uhyre forsiktig kosing. Jeg tenkte alltid at fra hans side var det bare en måte å "myke meg opp" på, om dere sjønner hva jeg mener. Rett etter jul traff vi hverandre mer yppig i forbindelse med romjulsfester og endte opp på privat nach en del ganger. Jeg er dessverre alt for sjenert for mitt eget beste og så snart jeg merket at jeg begynnte å falle for ham trakk jeg meg tilbake. Dvs at det var alltid han som startet samtaler på msn, sendte sms først og tok initiativ til den eneste filmkvelden vi noen gang hadde. Jeg behandlet hele saken med en viss skepsis siden han sa første gangen vi hadde sex at jeg ikke måtte legge noe seriøst i det. Vanskelig å si om det endret seg for ham etterhvert. MEN, saken er den at han nå har trukket seg så og si helt vekk. Han er høfflig og normal når vi treffes men flørtingen er så og si helt forsvunnet. Vi snakker aldri på msn og telefonen min er like stille. Jeg stusser nå på om jeg faktisk kanskje hadde muligheten en stund til å få noe til å fungere, men at jeg bare overanalyserte alt, var alt for paraniod når det kom til hans intensjoner og ikke minst ufattelig sjenert. Men er det helt ferdig over og ut? Er det forsent å prøve å komme i kontakt igjen nå, siden han tilsynelatende har gitt opp? Jeg forventer selvsagt ikke at dere har fasitsvar, men hva tror dere? Kanskje det blir innpåslitent eller forvirrende for ham hvis jeg begynner å "igle meg innpå ham" igjen =/
Terje79 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hva skjedde med å ha en kommunikasjon gående? Hvis dere er venner i utgangspunktet, pleier jo dette med å ta opp ting man tenker på å være litt enklere.. kan jo hende han føler det samme som deg, men tror, som deg, at du ikke ønsker det.. Det er ingen av dere som får noe avklaring på det om dere ikke klarer å ta en prat om det.
Gjest M28 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ingen tro på dette med "en sjanse". Er kjemien skikkelig bra så kan du alltids få ham på glid igjen og om du ikke får det stakk aldri hans interesse særlig dypt uansett.
Gjest Gjest_jaya_* Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Først skrev du dere hadde et par filmkvelder også lenger ned skriver du at dere kun hadde en eneste filmkveld. Ja det er nå bare en bagatell. Hvorfor ikke bare unngå sexbuddies? Jeg er ikke noe fan av det.. Jeg vil ha kjærlighet, og kun det, alle gutter som vil noe annet, kan gå et annet sted. Hadde du vært ei jente som bare ville ha en sexbuddy hadde du allerede vært på utkikk etter en ny.. Det synes på bare det lille du har skrevet her at du er en usikker jente (jeg er det jeg også altså, så det er overhodet ikke noe slemt ment:). Da vil jeg tro ganske sikkert at han merka det og derfor trakk seg unna. Kan du ikke gjøre dette til noe positivt, lær noe om deg selv, funder litt på hva du trenger, hva du synes er riktig i kjærlighet og relasjoner. Også går du for det du kommer frem til. Jeg har gått på trynet mange ganger, men alltid vokst på det. Jeg blir sterkere og får mer respekt av å lære av mine egne feiltrinn. Klem til deg!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Først skrev du dere hadde et par filmkvelder også lenger ned skriver du at dere kun hadde en eneste filmkveld. Ja det er nå bare en bagatell. Bare skriveleif:) Hvorfor ikke bare unngå sexbuddies? Jeg er ikke noe fan av det.. Jeg vil ha kjærlighet, og kun det, alle gutter som vil noe annet, kan gå et annet sted. Akkurat det har ingenting med dette å gjøre, har hatt sexbuddy før uten at det har blitt komplikasjoner. Så problemet er ikke sexbuddies generellt, det er følelsene jeg har for ham. Hadde du vært ei jente som bare ville ha en sexbuddy hadde du allerede vært på utkikk etter en ny.. Der er jo det jeg sier, jeg vil ha noe mer fra ham. Det synes på bare det lille du har skrevet her at du er en usikker jente (jeg er det jeg også altså, så det er overhodet ikke noe slemt ment:). Da vil jeg tro ganske sikkert at han merka det og derfor trakk seg unna. Jeg er ikke spesiellt usikker på meg selv som person, det er andre mennesker jeg er usikker på. Noe som gjorde at jeg tror jeg ventet for lenge før jeg ga ham noe feedback på at jeg ville noe mer enn bare sex. Kan du ikke gjøre dette til noe positivt, lær noe om deg selv, funder litt på hva du trenger, hva du synes er riktig i kjærlighet og relasjoner. Også går du for det du kommer frem til. Jeg har gått på trynet mange ganger, men alltid vokst på det. Jeg blir sterkere og får mer respekt av å lære av mine egne feiltrinn. Det er jo en selvfølge, men ikke det jeg lurte på Klem til deg! Jeg har ingen tro på dette med "en sjanse". Er kjemien skikkelig bra så kan du alltids få ham på glid igjen og om du ikke får det stakk aldri hans interesse særlig dypt uansett. Jeg håper du har rett, og det er mye derfor jeg heller mot å gi det hele et nytt forsøk. Vil helst ikke angre på noe jeg aldri gjorde. Vhva skjedde med å ha en kommunikasjon gående? Hvis dere er venner i utgangspunktet, pleier jo dette med å ta opp ting man tenker på å være litt enklere.. kan jo hende han føler det samme som deg, men tror, som deg, at du ikke ønsker det.. Det er ingen av dere som får noe avklaring på det om dere ikke klarer å ta en prat om det. Vi var bare såvidt bekjente før hele "forholdet" startet og gikk rett på sex. Å gå direkte på, slik som saken er nå, tror jeg ikke er en så veldig god idè. Det er iallefall ikke noe jeg vurderer å gjøre
Gjest Gjest_jaya_* Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Åkei så svarte jeg ikke så godt på det du spurte om. Du lurte på: Men er det helt ferdig over og ut? Er det forsent å prøve å komme i kontakt igjen nå, siden han tilsynelatende har gitt opp? Jeg forventer selvsagt ikke at dere har fasitsvar, men hva tror dere? Kanskje det blir innpåslitent eller forvirrende for ham hvis jeg begynner å "igle meg innpå ham" igjen =/ Det jeg mente å formidle til deg var at du ikke kan vente noe annet når du ikke krever mer fra begynnelsen. Og når han itillegg ga deg beskjed om å ikke legge så mye i det rett etter at dere hadde sex første gang.. Come on, du gjør det som vi kvinner gjør altfor mye.. Vi henger på gutta som nikkedokker og gir de det de vil ha, men når de så blir stille så blir vi lei oss/får følelser/vil ha en ny sjangse. Dette er kanskje ikke noe mer direkte svar til deg dette heller, men jeg bare synes at hvis du er en som vil ha mer enn kald sex, så må du kreve det fra første stund. Og denne gutten har jo sluttet å ta kontakt, så da er han ikke interessert.
Gjest TS Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Det jeg mente å formidle til deg var at du ikke kan vente noe annet når du ikke krever mer fra begynnelsen. Og når han itillegg ga deg beskjed om å ikke legge så mye i det rett etter at dere hadde sex første gang.. Come on, du gjør det som vi kvinner gjør altfor mye.. Vi henger på gutta som nikkedokker og gir de det de vil ha, men når de så blir stille så blir vi lei oss/får følelser/vil ha en ny sjangse. Dette er kanskje ikke noe mer direkte svar til deg dette heller, men jeg bare synes at hvis du er en som vil ha mer enn kald sex, så må du kreve det fra første stund. Og denne gutten har jo sluttet å ta kontakt, så da er han ikke interessert. Jeg forventet aldri at han skulle få følelser for meg, vi var begge enige fra begynnelsen av angånde hvor vi stod. Det som gjorde utslaget var at forholdet forandret seg etterhvert, vi snakket mer, flørtet mer og han virket mer keen på noe mer. Jeg lurer ikke på om han begynnte å få følelser for meg for det tror jeg han gjorde (uten at jeg kan være helt sikker). Men han er en litt forsiktig type og på grunn av at jeg ikke viste interesse tilbake i så veldig stor grad kan det ha gjort at han ga opp/ikke gadd mer.
Gjest Gjest_jaya_* Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Okidoki. Da må du bare si det til ham da. Så får du jo svar på det. Ikke noe vits i å gå å lure:)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Ta kontakt med han på msn og snakk og flørt med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå