Gå til innhold

Ellen DeGeneres Show

Pialill

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på det nå og må bare si at jeg er hektet! Er bare så utrolig bra, mye bedre enn alle de andre, og det er kjempe morsomt=) bare dumt at de går så tidlig på dagen (11.30-13.00) og bare på tv2 sebra.

syns absolutt det burde få bedre sendetid!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, det er utrolig bra! Morsomt og varmt program. Problemet er sendetiden, så jeg får aldri sett det lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Oppdaget det da jeg var hjemme med sykt barn, og angrer litt på det nå, siden jeg ikke får sett det når jeg jobber. Har heldigvis en fridag i uka. Gleder meg til å få tuner med opptaksfunksjon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Folkens, det er jo helt forferdelig. Det handler bare om at DeGeneres "danser" pinlig, stiller utrolig dumme spørsmål til uinteressante gjester, og gir bort mikrobølgeovner. Kvinnemennesket finnes ikke morsom lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på det om jeg ikke har noe annet å gjøre, men ender ofte opp med å skifte kanal når hun begynner med den idioiske dansinga. Deler av showet kan være morsomt til tider, men jeg er ingen fan. Skjer stort sett det samme hver dag. Dynke en kjendis i vann, jakte på George Clooney, danse, se et klipp fra youtube, danse, vitse, danse. Blir dumt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...