Pialill Skrevet 4. februar 2009 #1 Del Skrevet 4. februar 2009 Sitter og ser på det nå og må bare si at jeg er hektet! Er bare så utrolig bra, mye bedre enn alle de andre, og det er kjempe morsomt=) bare dumt at de går så tidlig på dagen (11.30-13.00) og bare på tv2 sebra. syns absolutt det burde få bedre sendetid!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 samme her, elsker programmet ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Del Skrevet 4. februar 2009 Helt enig, det er utrolig bra! Morsomt og varmt program. Problemet er sendetiden, så jeg får aldri sett det lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 4. februar 2009 #4 Del Skrevet 4. februar 2009 Helt enig. Oppdaget det da jeg var hjemme med sykt barn, og angrer litt på det nå, siden jeg ikke får sett det når jeg jobber. Har heldigvis en fridag i uka. Gleder meg til å få tuner med opptaksfunksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 4. februar 2009 #5 Del Skrevet 4. februar 2009 Seriøst? Folkens, det er jo helt forferdelig. Det handler bare om at DeGeneres "danser" pinlig, stiller utrolig dumme spørsmål til uinteressante gjester, og gir bort mikrobølgeovner. Kvinnemennesket finnes ikke morsom lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. februar 2009 #6 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker Ellen. Og jeg ser henne så sjelden at jeg ikke er lei, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #7 Del Skrevet 5. februar 2009 Greit nok program. Bortsett fra den idiotiske dansinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 5. februar 2009 #8 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser på det om jeg ikke har noe annet å gjøre, men ender ofte opp med å skifte kanal når hun begynner med den idioiske dansinga. Deler av showet kan være morsomt til tider, men jeg er ingen fan. Skjer stort sett det samme hver dag. Dynke en kjendis i vann, jakte på George Clooney, danse, se et klipp fra youtube, danse, vitse, danse. Blir dumt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå