Gå til innhold

Hvorfor føler JEG meg som en dust?????

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Endel uker nå har jeg datet en fyr. han har vært utrolig sjarmerende; gitt komplimenter, vi har funnet på masse artig sammen, han har presentert meg for vennene sine, invitert med til bryllup osv. Alt har virket som om det har gått "vår" vei - samtidig som vi har vært bestemt på å ta det rolig i svingene.

Så her i helgen skjedde noe snodig.. vi hadde vært sammen på formiddagen, og avtalte å treffes på forspiel hjemme hos meg. forspielet ble ingenting av; så vi avtalte å treffes ute. Jeg dukket opp som avtalt, og fant ham sittende på et bord med en annen dame.ante fred og ingen fare, og satte meg ned ved siden av ham. så oppdager jeg at han satt med hånden på fanget hennes.. fikk et lite støkk, men naiv som jeg er, tenkte jeg at det var en venninne o.l. han var ikke full heller.jeg skjønte fort at jeg ikke var særlig velkommen, så flyttet meg bort til vennene mine - tenkte det kunne være en god venninne, en slektning osv og at de hadde mye å snakke om.

men så da utestedet skulle stenge, overhørte jeg en kompis av ham si " nachspiel hos meg" og gikk bort for å høre om vi skulle dit, eller om vi bare skulle dra hjem. han var trøtt, fikk jeg høre, om vi bare kunne snakkes i morgen. greit nok. jeg gikk for å kjøpe mat med noen kompiser, og ble stående en stund ute i gaten og snakke. Der kommer det plutselig en taxi forbi - og inne i bilen sitter han jeg har datet og dama han hadde snakket med hele kvelden.......ikke vanskelig å tippe resten da??

jeg har ikke hørt noen verdens ting etter dette. er klar over at jeg nok har latt meg sjarmere av en "drittsekk" - mener, hvis det var en logisk forklaring på dette, burde jeg vel fått høre den nå? men likevel føler jeg meg som en dust :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, du er nok lurt opp i stry av en feiging ja!!!!!!!!!! :roll:

Du har slett ingen grunn til å føle deg som en dust, men derimot HAN har det!

Enten har hun vært kjæresten hans hele tiden, eller så er det en ny han har truffet!

Uansett hva som er sannheten, så burde han ha vært ærlig mot deg, og åpen på dette. Derfor er han feig. Jeg grøsser av sånne mennesker......... :-?

Og du fortjener en som er mye bedre enn han!!!!!!!!!! :P

Skrevet

En feiging av et hannkjønn.

Vær glad du såpass tidlig fant ut hvor landet lå.

Nå kan det være han traff henne og falt pladask - kanskje dagen før avtalen med deg ... Og siden dere bare har datet, ingenting fast - så har han hoppet bukk over deg. Dårlig gjort, han kunne sagt det - .

Det har skjedd meg, men jeg sa i fra - det er jo en ærlig sak å si at man ikke kan lenger, fordi man har møtt en annen...

Men kanskje han følte at du ville tenke - hvem tror du at du er for en, - uansett - det er ingen unnskyldning.

Synes man skylder sine dater et lite tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...