Gå til innhold

Din tabu-fantasi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på.

Elton John faktisk? Det var pussig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Jeg er jente)

Jeg hadde en utrolig ekkel svømmelærer på ungdomskolen, type grått hår og måne, ølmage, og det gikk masse spekulasjoner om han var pedofil. Har ofte fantasert at jeg har dusja etter svømminga (Selvsagt alltid alene), får såpe i øynene, sånn at jeg ikke ser noe, og da kjenner jeg at jeg blir tatt på, mens jeg hører stønninga hans. Deretter blander det seg mellom frivillig og ufrivillig, det ender alltid med at han tar meg bakfra, mens han stønner utrolig ekkelt, på det harde gulvet.

Jeg fantaserer om å ta en mann med strap-on.

Jeg fantaserer om at jeg er mann, og voldtar jenter som gråter.

Jeg fantaserer om at jeg er hore, og blir betalt av menn på 60++ år, med grått hår, ølmage og manglende hygiene om å ri dem, mens de blir helt fra seg av ekstase.

Og den siste fantasien min (Dette er ikke en som jeg blir "kvalm" av etter orgasme, men mer enn jeg har levd ut, og jeg vet ikke tenner på i rl) er å bli munnpult hardt og kjempefort. Utrolig ubehagelig for meg, men han som munnpuler meg har det så deilig at han ikke bryr seg.

• Liker 3
Skrevet

For meg er det nok mindreårige jenter, sånn 6-10 år som er tabu-fantasien. Og bare fantasi såklart.

• Liker 2
Skrevet

Min fantasi i denne kategorien er at jeg blir bortført av jenter som bruker meg og setter seg på ansiktet mitt og tvinger meg til å drikke tiss av dem. Ser ingen grunn til å fordømme denne fantasien da jeg anser sjansene for at den realiserer seg som nokså minimal :fnise: Men den gjør meg kåt så jeg koser meg med den i all hemmelighet, selv om jeg oftest har viktigere ting å tenke på :ler:

• Liker 1
Skrevet

Gruppesex og hardcore SM er absolutt på listen over det jeg tenner på i fantasien, men som jeg overhodet ikke kunne tenke meg å delta på i virkeligheten.

Ellers klarte en kamerat av meg å gi meg en ny, sær fantasi på en lunch med en del venner for kort tid siden. En diskusjon om sex og endringen av synet på seksualitet som har foregått siden vi var unge, endte med å handle om hvordan vi trodde forholdet til sex ville bli i fremtiden, og da kom han med en uttalelse à la "Innen tredve år er det slik at sex anses som noe helt upersonlig, med den følge at når man eksempelvis går på cafè, finner man en eller flere sexpartnere der, har seg med dem, spiser lunch, og går igjen". Siden har jeg, som aldri før har vært opptatt av sex med fremmede, fantasert forholdsvis hyppig om at jeg har sex med folk jeg nøter helt tilfeldig, på butikken, på cafè, på kjøpesenter etc.

Skrevet

Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere)

Fyttirakkeren. Elton John?

Du er en syk syk mann. :spy:

Skrevet

For dere som blir støtt av andres fantasier.

Her er en som skrev om sine.

Story of the Eye (French: Histoire de l'oeil) is a novella written by Georges Bataille and published in 1928 that details the increasingly bizarre sexual perversions of a pair of teenage lovers. It is narrated by the young man looking back on his exploits.

Skrevet

jeg fantaserer om en uteplass som arrangerer nakenkvelder hvor klær er forbudt. At det arrangeres mange erotiske leker og konkurranser osv. Guttene konkurrerer på en scene om hvem som spruter lengst og mest. Jentene skal, en etter en, onanere foran 20 nakne gutter og konkurrere om hvem som gir flest gutter ereksjon.

• Liker 1
Skrevet (endret)

jeg fantaserer om en uteplass som arrangerer nakenkvelder hvor klær er forbudt. At det arrangeres mange erotiske leker og konkurranser osv. Guttene konkurrerer på en scene om hvem som spruter lengst og mest. Jentene skal, en etter en, onanere foran 20 nakne gutter og konkurrere om hvem som gir flest gutter ereksjon.

Det du fantaserer om er altså en vanlig fredagskveld på Gran Canaria.

Endret av angkortom
  • Liker 3
Skrevet

:tristbla: En tabu fantasi jeg har noen ganger, er at jeg ser min kjæreste knulle en annen dame. Mens han blir tatt bakfra en annen mann.

Jeg er en skiklkig sjalu kvinne, så jeg forstår ikke hvorfor jeg får den tanken engang i blandt. Er livredd å miste han. Sepsielt for en annen dame....

hater når det kommer i hodet mitt...

Dette er faktisk ganske vanlig. Jeg gjør det selv, og er også veldig sjalu. Jeg har lest at det er en slags "overlevelsesmekanisme". Som i "if you can`t beat them, join them"..

Gjest DoneThat
Skrevet

Det du fantaserer om er altså en vanlig fredagskveld på Gran Canaria.

:skratte::-))

Skrevet

For dere som blir støtt av andres fantasier.

Her er en som skrev om sine.

Story of the Eye (French: Histoire de l'oeil) is a novella written by Georges Bataille and published in 1928 that details the increasingly bizarre sexual perversions of a pair of teenage lovers. It is narrated by the young man looking back on his exploits.

Leste den for noen måneder siden, den var faktisk ganske fascinerende.

Skrevet

Tabu og tabu fru blom, men jeg kunne godt ha tenkt meg å denge opp en sprek 45-50 åring.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Dette er faktisk ganske vanlig. Jeg gjør det selv, og er også veldig sjalu. Jeg har lest at det er en slags "overlevelsesmekanisme". Som i "if you can`t beat them, join them"..

Sjalukåt er visstnok en betegnelse som noen bruker :)

Skrevet

Jeg fantaserer om sex i dusjen med ei dame, at vi står tett og kliner. Så hvisker hun i øret mitt at hun tisser. Da tisser hun på oss begge

Skrevet (endret)

Jeg fantaserer om voldtekt og sex med lærere/autoriteter.

Endret av Xaphan
  • Liker 1
Gjest slikkepott
Skrevet

Kunne vært interessant å høre om dere har noen hemmelige tabu-fantasier når dere onanerer, som i det virkelige liv ville vært veldig ekle og/eller ulovlige?

For å få i gang baletten så erkjenner jeg et par av mine:

1. Mann på 50+ og jente på 12-13 år har frivillig sex, uten tvang/vold.

2. Mann eller kvinne har sex med dyr. Mann knuller en ku eller sau, eller kvinne runker/suger hund, hest/esel så hanndyret spruter. Eller kvinner knulles fort og hardt bakfra av en stor hannhund.

Fikk dere kaffen i vrangstrupen? :sjenert:

Jeg er mann, og en av mine tabu fantasier er: Avtale med en kvinne(uansett alder) på nettet om å møtes på et handikaptoalett på et kjøpesenter. Hun befaler meg å legge meg på rygg på gulvet før hun trekker ned buksa, setter seg over ansiktet mitt og bruker meg som slikkeslave til det går for henne. Deretter bruker hun meg som sitt toalett. Til slutt må jeg være hennes dopapir og slikke henne ren, før hun trekker buksa opp igjen og låser seg ut.

Da får jeg alltid en deilig orgasme :sukk: Kanskje det blir en ralitet en gang...

Skrevet

SEX MED DYR ER DYREPLAGERI!! FOR NOEN EKLE MENNESKER DERE ER!!! SKAM DERE!! ÆSJ!

• Liker 1
Skrevet

SEX MED DYR ER DYREPLAGERI!! FOR NOEN EKLE MENNESKER DERE ER!!! SKAM DERE!! ÆSJ!

Du må lære deg forskjellen mellom fantasi og virkelighet.

• Liker 4
Skrevet

Mine fantasier:

- å bli knulla av en eldre erfaren mann 50- 70

- ha sex med tre sexy menn samtidig

- å se kjæresten min fingre analen mens han ronker

- se flere menn onanere sammen, de oppdager meg å spør om jeg vil smake på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...