Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #41 Skrevet 28. juni 2010 Har hørt om folk som tenner på å ha sex med funksjonshemmede og utviklingshemmede. Det synes jeg er grusomt å tenke på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #42 Skrevet 28. juni 2010 - Visste dere at det er rapportert dødsfall av menn som har dødd av å bli tatt bakfra av hester?? Interne skader av at de har latt hesten gå så langt inn bak, at når hesten blir opphisset og støter til hardt, så går det galt. Off for en verden................. Hvordan kommer en hest inn i rumpehullet til et stakkars menneske, menerdu?! Det høres umulig ut, dette er nok bare tull!
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #43 Skrevet 28. juni 2010 Fantaserer om å bli forført av ei erfaren lesbe som er vill etter meg. Hun er litt røff og tar kontroll. Gir meg mange orgasmer. Etterpå blir jeg pult av en DIGER neger med DIGER pikk mens hun kommanderer han. I en annen fantasi blir jeg pult av en veldig stygg mann i 40 årene mens jeg later som jeg sover. Han er så stygg at han aldri har fått fitte før. Da han finner meg sovende klarer han ikke å la være å ta på meg. Han prøver seg frem og klarer til slutt å kjøre pikken i meg. Pikken hans er veldig stor. Hele tiden er han stille for å ikke vekke meg, men når han kjenner hvor deilig det er, begynner han å stønne. Det går for meg mange ganger, men jeg bare later som jeg drømmer. 2
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #44 Skrevet 28. juni 2010 Hmm... 1: Jeg blir grådig tent av noe som aldri ville fungert i virkeligheten. Jeg er jente, og ser for meg at det ville vært utrolig deilig å kunne komme som en mann. Når jeg onanerer, tenker jeg at det vokser ut en kjempestor og deilig pikk med kjempeballer der nede Og at jeg selvfølgelig spruter latterlig masse! -Gjerne med buksa på, sånn at alt undertøy blir skikkelig vått og klissete. 2: Jeg slenger meg også med gruppen som har en hemmelig drøm om å bli voldtatt...! 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #45 Skrevet 28. juni 2010 Hvordan kan dere mene at dere fantaserer om å bli voldtatt? Man kan da foressten ikke omtale det som voldtekt om dere liker det. Poenget mitt er kanskje at enkelte tilfeller som blir omtalt om voldtekt kommer av at noen jenter vil leve ut sin fantasi, men morroa snur når alt setter igang... Jeg fantaserer ikke om voldtekt selv. Men det å fantasere om det er noe helt annet enn å ønske å faktisk oppleve det. Fantasiene i sitt eget hode kan man styre akkurat dit man vil, man har full kontroll over dem. Dette er den store forskjellen! 2
Gjest kvalm gjest Skrevet 29. juni 2010 #46 Skrevet 29. juni 2010 Jisses, kor i angrer at jeg started å lese denne tråden Helt enig med deg!! 2
K.A. Skrevet 29. juni 2010 #47 Skrevet 29. juni 2010 Fantasiverdenen er komplisert, merkelig, og skummel. Tror nok alle har mørke fantasier, som de aldri ville ha tent på i virkeligheten, men som pirrer likevel bak fantasiens lukkede dører, hvor man kan kontrollere alt som skjer. The nature of men and women - their essential nature - is so vile and despicable that if you were to portray a person as he really is, no one would believe you. -W. Somerset Maugham 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #48 Skrevet 29. juni 2010 jeg vil bli bitt, dratt i håret og tatt i alle hull av en mann jeg ikke kan se på grunn av mørket, men som gir meg så mye juling at jeg ikke tør si imot han. Jeg vil også veldig gjerne være noens sexdukke:-) 1
Settepotet Skrevet 8. juli 2010 #49 Skrevet 8. juli 2010 (endret) Hvordan kommer en hest inn i rumpehullet til et stakkars menneske, menerdu?! Det høres umulig ut, dette er nok bare tull! Desverre så tar du feil http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Pinyan Det finnes en filmsnutt på nettet der han holder på med 'gårdsdrift' også... Endret 8. juli 2010 av Settepotet 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #50 Skrevet 8. juli 2010 Egentlig ikke tabu,,,,men evige onani-fantasien er playrape. Og i den ligger det også en stor dose ydmykelse under hele "rapen". 2-3 menn,,,sterke og selvsikre som både håner og tar meg om hverandre!!! :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #51 Skrevet 8. juli 2010 - At typen noe motvillig blir tatt av en annen mann. - Å bli tatt av flere menn, gjerne mot min vilje. - Å bli holdt som sex slave av typen. - Å se på to brødre som frivillig har sex.
flazard Skrevet 8. juli 2010 #52 Skrevet 8. juli 2010 (endret) .......................................... Endret 14. august 2012 av flazard 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #53 Skrevet 9. juli 2010 Æsj, jeg har noen ting jeg onanerer til som jeg bare vil slutte med. Er ekkelt, altså. Hund som slikker og rir på dame. Syns det er skikkelig ekkelt etter kåtheten har lagt seg......
Sequax Skrevet 9. juli 2010 #54 Skrevet 9. juli 2010 Tja...hender jeg fantaserer om doktor som har sex med ei dame i en undersøkelsesstol.....det er jo egentlig en setting jeg syns er utrolig usexy.....
Gjest Hipphurra Skrevet 16. september 2010 #55 Skrevet 16. september 2010 Morsom tråd! Mine mest tabufantasier: - incest (alle veier) - mindreårige jenter - wet - å ha en ung, voksen kvinne som sexslavinne som jeg kan låne bort, vise frem få til å gå ut på gaten med sperm i ansiktet - alle former for analkos (dette er forsåvidt også prakisk, ikke bare fantasi, sånn i motsetning til alle punktene over) (mann 37)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #56 Skrevet 16. september 2010 Hmm... 1: Jeg blir grådig tent av noe som aldri ville fungert i virkeligheten. Jeg er jente, og ser for meg at det ville vært utrolig deilig å kunne komme som en mann. Når jeg onanerer, tenker jeg at det vokser ut en kjempestor og deilig pikk med kjempeballer der nede Og at jeg selvfølgelig spruter latterlig masse! -Gjerne med buksa på, sånn at alt undertøy blir skikkelig vått og klissete. Jeg også! Skulle så gjerne ha opplevd hvordan det er å være mann
Mann-87 Skrevet 16. september 2010 #57 Skrevet 16. september 2010 - At typen noe motvillig blir tatt av en annen mann. - Å bli tatt av flere menn, gjerne mot min vilje. - Å bli holdt som sex slave av typen. - Å se på to brødre som frivillig har sex. Hvordan kan man ufrivillig bli tatt av flere mann når man er villig?
Gjest Trollmor Skrevet 16. september 2010 #58 Skrevet 16. september 2010 Å binde typen fast i sengen mens han motvillig blir sugd av en annen mann. Og han vil ikke men blir tilslutt så tennt av det at han spruter den andre mannen i munnen Å presse han til å legge seg i senga til en annen dame, selv om han ikke vil. Og se at han blir opphisset av henne selv om han vet jeg blir rasende hvis jeg oppdager det. Å forføre en ung gutt på 16-17 år, knulle, suge han og lære han opp. Gutten er overkåt og kommer veldig fort mmmm. Å bli kidnappet og bundet fast og seksuelt misbrukt av en eller flere menn, og mens jeg ligger der så blir jeg kjempekåt selv om jeg ikke vil det og kommer og kommer. Å se på to menn som suger hverandre og knuller mens jeg ser på, og gjerne at jeg kommanderer dem til å gjøre ting mens jeg ser på. Å bli slikket av ei rødhåra dame med krøller. Hun kommer og "hjelper" meg når hun ser at jeg er veldig kåt og vil ha orgasme. At typen min elsker å slikke meg (noe han nesten aldri gjør) og at han slikker akkurat slik jeg liker det!
Gjest Erik Skrevet 16. september 2010 #59 Skrevet 16. september 2010 Leste en gang en fiktiv novelle på nettet om et fremtidssamfunn hvor man hadde en type kloner. Dette var vakre kvinner som var mennesker/roboter (det hele var litt flytende). Disse kunne man kjøpe for å ha sex med og tvisten var at når de ankom slo de på en bryter som sakte kvelte de. Nytelsen var at klonen ble kvalt mens man hadde sex. SciFi sex, men en god runkefantasi..
Gjest En_sjuk_f**n Skrevet 16. september 2010 #60 Skrevet 16. september 2010 Er selv mann i midten av tyveårene. Min fantasi, steg for steg: a) Å bli rundjult av 3 - 4 kåte, unge, vakre og ondsinnede kvinnemennesker. Å være totalt i deres makt, bli mobbet, hånet og ydmyket. b) Deretter er jeg nødt til å kysse og massere føttene til hver og en av dem etter tur, til de alle er fornøyde. Så blir jeg sparket i ballene, spyttet på og banket opp "litt" mer. Faktisk såpass at jeg blør, og blir tvunget ut på badet for å vaske av meg blodet... Etter det: c) Blir jeg tvunget til å kysse og massere en og en av dem der nedentil etter tur, til det går for dem, en etter en. d) Deretter blir jeg tvangsbundet og tvangsrunket til det går for meg. Det blir såpass en god orgasme at jeg vil dø lykkelig rett etterpå: e) En av dem blåser hodet av meg med hagle på kloss hold. Helt totalt smertefritt for meg, i.o.m. hodet rett og slett fordufter til små partikler etter noe sånt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå