Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #21 Skrevet 11. februar 2009 Dere som skriver at de mistet lysten etc - er dere lettere tilbakestående? Dere går vel ikke inn i en tråd som heter "tab-fantasier, som dere i praksis fordømmer" om dere ser etter noe som kan tenne lysten deres? Det er et faktum at folk fantaserer om mye rart- også kvinner. Les noen av bøkene til Nancy Friday. Forøvrig er det ganske avsporende og pubertalt å (utelukkende) komme med kommentarer som; "æsj, dette var litt ekkelt". 2
Shinana Skrevet 11. februar 2009 #22 Skrevet 11. februar 2009 Jøss, ingen som våger å svare under sitt eget nick? :-) De fleste har vel noen tabu fantasier. I en periode var jeg utrolig tent av tanken på å bli tvunget til å bli tatt av en stor hund. Fortalte det til kjæresten min, og han tente på ideen! Gjett om den tanken forlot meg fort da! Hehe Har masse fetisj fantasier, men de er jo ikke tabu egentlig. Enig med en av de som kaller seg "Gjest" i denne tråden; utrolig tåpelig med disse "Æsj"-kommentarene!
Gjest q,-)) Skrevet 11. februar 2009 #23 Skrevet 11. februar 2009 De fleste fantasier som finnes i den menneskelige hjerne er den underbevisste urdyret i oss. Er man opphisset av en fantasi, eller lar seg opphisse av sin fantasi eller drøm, så er den en del av deg. En del av din drøm og fantasi. Pga. normer, fordømmelse og andre utenfrapåvirkninger av gode "forståsegpåere" om hva som er feil og hva som er rett, så har mennesket en fantastisk evne til å undertrykke seg selv og fordømme sin egen virkelighet. Dermed ikke sagt at alle fantasier bør realiseres! Men, det er riktig og rett å akseptere seg selv som det individet en er, og ikke det som alle forventer du skal være. q,-))
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #24 Skrevet 11. februar 2009 Det går i voldtekt, nedverdigelse og dyr her.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 11. februar 2009 #25 Skrevet 11. februar 2009 Gangbanget og virkelig brukt av 5 - 7 "nye landsmenn". Denne fantasien gjør meg vanvitting kåt når jeg onanerer, men etterpå blir jeg flau over meg selv og skammer meg for jeg vil jo ikke oppleve dette? 1
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #26 Skrevet 11. februar 2009 Det er på det rene at veldig mange kvinner blir tiltrukket av for eksempel apesex: http://monkeydaynews.blogspot.com/2005/12/...monkey-sex.html
Gjest sophus Skrevet 12. februar 2009 #27 Skrevet 12. februar 2009 En tabu fantasi jeg har noen ganger, er at jeg ser min kjæreste knulle en annen dame. Mens han blir tatt bakfra en annen mann. Jeg er en skiklkig sjalu kvinne, så jeg forstår ikke hvorfor jeg får den tanken engang i blandt. Er livredd å miste han. Sepsielt for en annen dame.... hater når det kommer i hodet mitt...
Gjest Min fantasi Skrevet 19. februar 2009 #28 Skrevet 19. februar 2009 Fantasi. Må være sex med eldre dame. Hun sitter over fjeset på meg for å bli slikket. Imens jag slikker så tisser hun på meg.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #29 Skrevet 20. februar 2009 - Å se på mens typen noe motvillig blir pult av en annen mann. - Å bli bundet fast og voldtatt av 10-15 velutstyrte menn som alle spruter inni meg. - Å bli tisset på/inni av en mann som tenner veldig på sånt. - Tanken på av jeg (ingen andre!) som 12 åring skulle hatt sex med en mann på rundt 30. - Å "lære opp" en yngre, uerfaren gutt. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #30 Skrevet 20. februar 2009 Glemte en! - To brødre eller bror og søster som har sex. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #31 Skrevet 20. februar 2009 De verste jeg har vil jeg tro er de som omhandler incest, pedofili, og dyresex. Wet er kanskje også litt tabu, men ikke noe jeg fordømmer.
Gjest Gjest_London_* Skrevet 20. februar 2009 #32 Skrevet 20. februar 2009 Kunne vært interessant å høre om dere har noen hemmelige tabu-fantasier når dere onanerer, som i det virkelige liv ville vært veldig ekle og/eller ulovlige? For å få i gang baletten så erkjenner jeg et par av mine: 1. Mann på 50+ og jente på 12-13 år har frivillig sex, uten tvang/vold. 2. Mann eller kvinne har sex med dyr. Mann knuller en ku eller sau, eller kvinne runker/suger hund, hest/esel så hanndyret spruter. Eller kvinner knulles fort og hardt bakfra av en stor hannhund. Fikk dere kaffen i vrangstrupen? Mine fantasier som er i nærheten av denne kategorien handler om sekter, rollespill og grupper med helt spesielle perverse regler. Dette er temaer jeg kan kose meg med veldig lenge da det finnes uendelige muligheter. Ingen av fantasiene er noe jeg ønsker å oppleve, men jeg kan drømme meg bort og bli vanvittig kåt, og det er hele vitsen. Vet ikke om det er ulovlig, men at en hund slikker ei jente tenner meg faktisk, men who cares, det er noe å tenke på, ser ikke for meg at det er noe jeg vil forsøke å oppleve å være vitne til akkurat..
Gjest fisk Skrevet 21. februar 2009 #33 Skrevet 21. februar 2009 Hvordan kan dere mene at dere fantaserer om å bli voldtatt? Man kan da foressten ikke omtale det som voldtekt om dere liker det. Poenget mitt er kanskje at enkelte tilfeller som blir omtalt om voldtekt kommer av at noen jenter vil leve ut sin fantasi, men morroa snur når alt setter igang... 1
Gjest Mann1 Skrevet 24. februar 2009 #34 Skrevet 24. februar 2009 Hvordan kan dere mene at dere fantaserer om å bli voldtatt? Man kan da foressten ikke omtale det som voldtekt om dere liker det. Poenget mitt er kanskje at enkelte tilfeller som blir omtalt om voldtekt kommer av at noen jenter vil leve ut sin fantasi, men morroa snur når alt setter igang... Må da være lov å ha fantasier om ting, uten at det trenger bety at man ønsker at det skal skje i virkeligheten. Det er jo det som er så flott med det å fantasere, man kan fantasere om det som virkelig river i lystens sjel, uten at hverken man selv eller andre tar skade av det. Og det å insinuere at enkelte voltekter man leser om i media, er jenter som ønsker å prøve ut fantasien sin, er bare helt idiotisk. Selv så har jeg tabu fantasier om å se en kvinne bli tatt av en hund, purunge jenter, og at dama har ubeskyttet sex med flere menn, hvor aller spruter inni henne..... Intet jeg ville prøvd ut i virkeligheten, av flere grunner, men du verden som det tenner meg. Og som flere skriver, når orgasmen har lagt seg så kjennes fantasien noen ganger helt absurd, ja til og med motbydelig. Men, fort er det glemt, så da er det bare å la seg rive med igjen Kos dere med fantasiene, ingen som tar skade av det! :-) 4
galskap Skrevet 24. februar 2009 #35 Skrevet 24. februar 2009 når orgasmen har lagt seg så kjennes fantasien noen ganger helt absurd, ja til og med motbydelig. Men, fort er det glemt, så da er det bare å la seg rive med igjen Kos dere med fantasiene, ingen som tar skade av det! :-) helt enig her;) 1
Gjest Taboo Skrevet 27. juni 2010 #36 Skrevet 27. juni 2010 - Visste dere at det er rapportert dødsfall av menn som har dødd av å bli tatt bakfra av hester?? Interne skader av at de har latt hesten gå så langt inn bak, at når hesten blir opphisset og støter til hardt, så går det galt. Off for en verden.................
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #37 Skrevet 27. juni 2010 Fantasier er fantasier, helt greit det. Det er synd at det må drives så fryktelig langt når mennesker fantaserer i våre dager. Vi har sett alt som er å se på nett, og ingenting er lengre totalt fremmed. Mange ting var helt ukjent for meg før jeg fikk internett i huset. Nå virker det som om at alt er "normalt", og småunger i diverse aldre tror at det skal være slik når de starter sitt eget seksualliv. Ei ba fortvilet i en tråd: lær meg å suge, please! Hun var ung, hadde ikke hatt kjæreste, men hadde muligens sjans på en som hun nesten ikke hadde snakket med en gang. Men suges skulle det, omtrent før de presenterte seg for hverandre. Hva er det som skjer med oss?!? Hvorfor lar vi strikken tøyes lengre og lengre seksuelt? Vi vet jo hva som skjer med en strikk som har vært tøyd i det uendelige. Den ender opp med å ikke virke lengre. Er det slikt et samfunn vi vil ha og gi videre til ungene våre? Det ligger ekstremlinker her på forumet. Det er trist om alle må innom tvang, tortur (frivillig eller ei) og knulles av et esel for å kjenne at de lever...men, men, fantasi er fantasi.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #38 Skrevet 27. juni 2010 opp i gjennom årene har det blitt mange rare fantasier, men de som står sterkest er å bli bundet og fistet og brukt av en sterk mann. Å slikke en jente å knulle henne med strap on. Å ha "gang bang" av en gjeng menn Å ha "tilfeldig" sex med legen på kontoret hans Å se mannen min bli knullet av en mann
Gjest fungerende mann Skrevet 28. juni 2010 #39 Skrevet 28. juni 2010 Mine fantasier er kanskje ikke så uvanlige, men tabu er de nok. 1. Å voldta. Ikke bare gjennom trusler, men å være hardhendt og å voldta henne analt også. Hun er tenåring og ikke veldig erfaren, og jeg ligger over henne og holder henne nede. Når hun gråter gjør det meg enda hardere, og i fantasien kommer jeg alltid i rumpa hennes mens jeg tvinger henne til å se meg i øynene. Har levd ut fantasien med ei som likte playrape, og det er en av mine favorittrunkefantasier. 2. Å ha sex med tanta mi. Jeg er over 30, og hun over 40, men hun holder seg veldig godt. Å ha henne på alle fire foran meg mens jeg bunner henne igjen og igjen. Blir stiv av å skrive om det. 3. Å bli sugd av ei ung og uerfaren jente, og holde hodet hennes hardt fast når jeg kommer dypt inne i munnen hennes. 4. Å suge en godt utstyrt mann til han kommer. Blir alltid stiv av å tenke på det, men blir avtent med en gang jeg har runket ferdig. Kommer nok ikke til å prøve det. 2
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #40 Skrevet 28. juni 2010 Som noen sa her oppe, "trene opp" en uerfaren gutt på sånn ca. 16-19 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå