Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #21 Skrevet 14. februar 2009 Det er jo i beg. iet forhold man har mest sex. Dere lever som et ektepar som har vert gift veldig lenge og beg å få problemer i forholdet Mye av forelskelsen i beg gjør jo at du vil ha mere. man får liksom ikke nok av hverndre. Man har sex på de utenkelige steder, og tenker mye på sex i den tiden. At man ikke har sex eter 7 mnd høres litt rart ut for meg. enig! hvordan går det mack? har du fått snakket med han?
Gjest EnMann Skrevet 16. februar 2009 #22 Skrevet 16. februar 2009 7 måneder uten sex og sove sammen? Hvis jeg ikke hadde hatt sex etter den 7. daten hadde det ikke blitt flere!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Han høres psykotisk ut, er han kristen eller/og har sinnslidelser?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #24 Skrevet 17. februar 2009 7 måneder uten sex og sove sammen? Hvis jeg ikke hadde hatt sex etter den 7. daten hadde det ikke blitt flere! dette blir sikkert slettet, men jeg skriver det allikevel. moderatorene elsker sletteknappen. hun skal gifte seg til høsten så jeg inne på bryllupsforumet. kanskje han ikke ønsker sex før ekteskapet. jeg hadde ikke vært i lag med min mann ei uke en gang, før vi hoppet til køys. etter den samleiet, bodde vi i senga den meste av tiden.
mack Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #27 Skrevet 19. mai 2009 hvordan går det med dere? det går bedre, har ordnet seg ang sexlivet
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #28 Skrevet 19. mai 2009 det går bedre, har ordnet seg ang sexlivet så bra. ett liv uten sex, er ikke liv.
Ethereal Skrevet 19. mai 2009 #29 Skrevet 19. mai 2009 Min første tanke at med mindre dere trapper opp den fysiske kontakten, kommer dere aldri til å ha sex. Å ikke ha hatt sex ennå når man har vært sammen i 7 mnd, tror jeg ikke er så veldig uvanlig. Det er nok dog likevel mest normalt når man er ung. Jeg syns du skal foreslå for typen at dere tilbringer mer tid sammen og har fysisk kontakt. Sov hos hverandre, gi hverandre masasjer, eller bare ligg sammen på sofaen mens dere ser en film. Det er viktig å ta museskritt hvis man ikke er klar for sex. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #30 Skrevet 19. mai 2009 Min første tanke at med mindre dere trapper opp den fysiske kontakten, kommer dere aldri til å ha sex. Å ikke ha hatt sex ennå når man har vært sammen i 7 mnd, tror jeg ikke er så veldig uvanlig. Det er nok dog likevel mest normalt når man er ung. Jeg syns du skal foreslå for typen at dere tilbringer mer tid sammen og har fysisk kontakt. Sov hos hverandre, gi hverandre masasjer, eller bare ligg sammen på sofaen mens dere ser en film. Det er viktig å ta museskritt hvis man ikke er klar for sex. Lykke til de bor sammen og er gifteklare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå