Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er jo i beg. iet forhold man har mest sex. Dere lever som et ektepar som har vert gift veldig lenge og beg å få problemer i forholdet

Mye av forelskelsen i beg gjør jo at du vil ha mere. man får liksom ikke nok av hverndre. Man har sex på de utenkelige steder, og tenker mye på sex i den tiden.

At man ikke har sex eter 7 mnd høres litt rart ut for meg.

enig!

hvordan går det mack?

har du fått snakket med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 måneder uten sex og sove sammen? Hvis jeg ikke hadde hatt sex etter den 7. daten hadde det ikke blitt flere!

Skrevet

Han høres psykotisk ut, er han kristen eller/og har sinnslidelser?

Skrevet
7 måneder uten sex og sove sammen? Hvis jeg ikke hadde hatt sex etter den 7. daten hadde det ikke blitt flere!

dette blir sikkert slettet, men jeg skriver det allikevel. moderatorene elsker sletteknappen.

hun skal gifte seg til høsten så jeg inne på bryllupsforumet. kanskje han ikke ønsker sex før ekteskapet.

jeg hadde ikke vært i lag med min mann ei uke en gang, før vi hoppet til køys. etter den samleiet, bodde vi i senga den meste av tiden.

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet
hvordan går det med dere?

det går bedre, har ordnet seg ang sexlivet

Gjest Gjest
Skrevet
det går bedre, har ordnet seg ang sexlivet

så bra. ett liv uten sex, er ikke liv.

Skrevet

Min første tanke at med mindre dere trapper opp den fysiske kontakten, kommer dere aldri til å ha sex.

Å ikke ha hatt sex ennå når man har vært sammen i 7 mnd, tror jeg ikke er så veldig uvanlig. Det er nok dog likevel mest normalt når man er ung.

Jeg syns du skal foreslå for typen at dere tilbringer mer tid sammen og har fysisk kontakt. Sov hos hverandre, gi hverandre masasjer, eller bare ligg sammen på sofaen mens dere ser en film. Det er viktig å ta museskritt hvis man ikke er klar for sex.

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet
Min første tanke at med mindre dere trapper opp den fysiske kontakten, kommer dere aldri til å ha sex.

Å ikke ha hatt sex ennå når man har vært sammen i 7 mnd, tror jeg ikke er så veldig uvanlig. Det er nok dog likevel mest normalt når man er ung.

Jeg syns du skal foreslå for typen at dere tilbringer mer tid sammen og har fysisk kontakt. Sov hos hverandre, gi hverandre masasjer, eller bare ligg sammen på sofaen mens dere ser en film. Det er viktig å ta museskritt hvis man ikke er klar for sex.

Lykke til :)

de bor sammen og er gifteklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...