mack Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har ett lite problem i forholdet, jeg å samboeren har vært sammen i 7 mnd, å ennå ikke hatt sex, har heller ikke noe sææææærlig fysisk kontakt, sover ikke sammen engang, han sier han ikke er klar for sex osv, er dette normalt? hilsen frustrert frue
Bellatrix Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det høres rart ut at dere ikke har fysisk kontakt engang. Da er dere jo bare venner, eller?
mack Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 er jo egentlig mer enn venner, men kan fort bli slutt om det ikke skjer noe snart
Bellatrix Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har du spurt han hvorfor han ikke er klar for å ha sex? Hvor gamle er dere?
Gjest missLady Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Om dere ikke har noen form for fysisk kontakt er dere vel ikke kjærester? Høres litt ut som han bare vil bo sammen med noen for å dele utgiftene eller noe slikt. Kysser dere? Klemmer? Eller absolutt ingenting??
mack Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 ja, han har sagt hvorfor, redd for å gjøre noe feil osv. kysser å klemmer osv men så fort jeg prøver på mer en det så bakker han ut. vi er 30 begge to.
Gjest missLady Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Så dere er fysiske med hverandre? Men bare ikke sex? Er han jomfru? Høres jo litt sånn ut
mack Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2009 ikke jomfru han nei, men hatt sex bare en par ganger har han sagt
inuz Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Det er store tabu rundt menn og manglende sexlyst og kroppslige "issues". Mye mer 'husrent' at kvinner har slike problem. Sliter selv for tiden med en samboer som ikke ønsker/orker sex.. Ufattelig vanskelig! Spør du ham rett ut om dette?
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Kanskje han er aseksuell, altså at han ikke har seksuelle følelser?
Gjest Naria Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Du har flyttet sammen med en mann du ikke har hatt sex med? Det er veldig spesielt i mine øyne. Uansett, hvis han viser liten eller ingen vilje til å jobbe med dette, og dette er et problem for deg, tror jeg neppe forholdet er liv laga for å si det slik. Du må rett og slett finne ut hvor viktig sex er for deg, for dette er en mann det er tvilsomt at du noen gang vil få et aktivt sexliv med.
Siiw Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Hmm:p Må ligge noe mer bak ! :S , kanskje han ikke greier og få stå ? :-O er det ikke mannfolka som ikke greier seg uten sex da ? ofte dem som sprekker :-| du får si at ting får skje eller så flytter du..! du får si at det ikke gjør noe at han gjør feil ? og ikke trenger og stresse når dere begynner...! og det er ikke mye feil han får gjort, et av høla treffer han nok
mack Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2009 Det er store tabu rundt menn og manglende sexlyst og kroppslige "issues". Mye mer 'husrent' at kvinner har slike problem. Sliter selv for tiden med en samboer som ikke ønsker/orker sex.. Ufattelig vanskelig! Spør du ham rett ut om dette? ja spør han rett ut, men får jo aldri noe ordentlig svar, bare at han ikke har lyst
mack Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2009 Hmm:p Må ligge noe mer bak ! :S , kanskje han ikke greier og få stå ? :-O er det ikke mannfolka som ikke greier seg uten sex da ? ofte dem som sprekker :-| du får si at ting får skje eller så flytter du..! du får si at det ikke gjør noe at han gjør feil ? og ikke trenger og stresse når dere begynner...! og det er ikke mye feil han får gjort, et av høla treffer han nok joda, han har ikke noe problem med å få den opp. eneste han har litt liten penis så er vel det han er redd for, men jeg har sagt jeg ikke bryr meg ang det da
Helen Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Har ett lite problem i forholdet, jeg å samboeren har vært sammen i 7 mnd, å ennå ikke hatt sex, har heller ikke noe sææææærlig fysisk kontakt, sover ikke sammen engang, han sier han ikke er klar for sex osv, er dette normalt? hilsen frustrert frue jeg hadde ikke giftet meg med en jeg ikke hadde hatt sex med. ikke sover dere sammen engang. hvordan blir det når dere blir gift?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 er jo egentlig mer enn venner, men kan fort bli slutt om det ikke skjer noe snart men dere skal jo gifte dere??
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #18 Skrevet 7. februar 2009 jeg vet ikke helt om jeg forstår dette her. dere har vært samboer i 7 mnd, ikke sex og nesten ikke fysisk kontakt. du skriver at dere sover ikke sammen en gang. vil det si at dere har vært deres rom eller har dere hver deres seng i samme rommet? jeg ser inne på bryllupsforumet at dere skal gifte dere. jeg håper for din skyld at ting ordner seg for dere. har jo lest dine tidligere innlegg og du har jo fått oppleve litt. vil bare ønske deg masse lykke til. ikke sikkert dette innlegget for lov å stå, for her slettes det i hytt og pine. hun har jo spurt om det råd og meningen, og da må vi få lov å svare.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 joda, han har ikke noe problem med å få den opp. eneste han har litt liten penis så er vel det han er redd for, men jeg har sagt jeg ikke bryr meg ang det da liten penis kan være et problem. jeg var overvektig, men kjæreste også. han hadde liten penis. sexlivet ble ikke det samme. fikk ikke den godt samleiet. det ble mindre og mindre sex, til slutt ingenting. men nå vet ikke vi hvordan dere ser ut, om dere er tykke eller tynne. det var bare en tanke om hvordan ting kan være og føles.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #20 Skrevet 8. februar 2009 Har ett lite problem i forholdet, jeg å samboeren har vært sammen i 7 mnd, å ennå ikke hatt sex, har heller ikke noe sææææærlig fysisk kontakt, sover ikke sammen engang, han sier han ikke er klar for sex osv, er dette normalt? hilsen frustrert frue Det er jo i beg. iet forhold man har mest sex. Dere lever som et ektepar som har vert gift veldig lenge og beg å få problemer i forholdet Mye av forelskelsen i beg gjør jo at du vil ha mere. man får liksom ikke nok av hverndre. Man har sex på de utenkelige steder, og tenker mye på sex i den tiden. At man ikke har sex eter 7 mnd høres litt rart ut for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå