camilla* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 I går var det en diskusjon mellom ti på msn. Jeg tenkte jeg skulle sjekke hva som ble sagt, og om det var alvorlig eller mere tøysete. Vet jeg har trykket at samtalene skal lagres når jeg har lagt til for h*n. Men - nå fant jeg ingen logg. Hvor finner man loggen for msn? Om h*n har koblet vekk at samtalene skal loggføres, hvordan setter jeg dette på igjen?
space Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Er det ikke litt drøyt å sjekke hva de skriver om ? Når det er sagt, så husker jeg ikke hvor loggen er, men vet en kan krysse av om samtalene skal loggest. Sjekk verktøy på msn.
camilla* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 De er 10 år så jeg synes ikke det er drøyt når h*n idag forteller meg at det var krangling på msn.
camilla* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 forresten - takk for tips. Skal sjekke verktøy på msn.
Gjest c-girl Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei.. Først og fremst må du ha merket av for at samtalene skal logges. Dette gjør du ved å gå inn på "innstillinger" og så videre til "meldinger". Loggen lagres vanligvis i mine dokumenter i mappen "Mine motatte filer" De ligger i en egen mappe som er merket med ditt påloggingsnavn/brukernavn på mns. Håper dette var litt til hjelp! c-girl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå