Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vil at jeg skal oppgradere msn hennes. Hun har en hotmail adresse. Må hun ha ny adresse med live?

Hvordan oppgraderer jeg?

Pøvde, gikk inn på msn og oppgradere, men fikk ikke til :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle hotmailaddresser burde fungere i "live messenger". Det er jo tross alt samme firma, samme system, alt. De ble vel bare tomme for "hotmail" addresser og gikk over til live :-).

Hva mener du med oppgradere uansett? Om hun absolutt vil ha helt siste versjon, så vit at det er mye kluss med sånne "beta-versjoner". Skulle hun ha mye eldre enn 8,5 så fungerer det vel ikke uansett. Så hun klarer seg fint med den hun har nå, tipper jeg.

Dessverre så slipper man ut sånne betating for at folk skal få prøve dem på forhånd, og da må de som prøver dem finne utav alt som ikke fungerer. Og så oppfordrer de til at alle andre også skal legge inn den, pga nye funksjoner osv som de da ikke kan bruke. Så må alle andre også sitte og "krangle" med msn, for å ikke være "utenfor".

Gå i menyen og finn Hjelp, og Om Messenger (help og About messenger), og se om du ikke har 8,5 eller noe sånt fra før. Da er det ingen god grunn til å legge inn synes jeg. Da blir det bare kluss.

Skrevet

det ble bare kluss. Nå har den innstallert seg, men tryggere for familie ble ikke innstallert riktig så da vil maskinen ikke koble til internett før den er det.

Jeg har gjenopprettet maskinen til slutten av januar, men akuratt denne henger igjen. Og dermed ingen internett - men kommer på nett. Hva gjør jeg nå?

Skrevet

står:

tjenesten tryggere for familie har blitt deaktivert. Be administrator for denne datamaskinen om å aktivere den. før det er gjort vil du ikke få tilgang til internett.

Åpner , og da kommer denne beskjeden:

funksjonen du prøver å bruke er på en nettverksressurs som ikke er tilgjengelig.

Velg Ok for å prøve på nytt, eller skriv inn en alternativ bane til mappen som inneholder innstallasjonspakken fssclient.msi i boksen under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...