Vulpes Skrevet 16. april 2009 #42 Skrevet 16. april 2009 (endret) EDIT: Jeg dreit på draget, mailen var jo fra LookFantastic og ikke FeelUnique, så ignorer dette folkens! FeelUnique betaler fortsatt tilbake mva Angående det med FeelUnique og å få tilbake mva-utgifter, så kan jeg nå bekrefte at det er tilfellet! Sendte dem en mail i dag med bilde av kvitteringen fra posten, ordrenummeret og kontonr mitt, og fikk som svar: Herlig, to tomler opp for kundeservicen til FeelUnique Waaaaaait... Fikk ny mail nå: Dear Tonje, Thank you for your email. We are aware of the current tax and customs procedures that operate in Norway and do all we can to ensure that you incur the minimal of charges on receipt of your parcel. Unfortunately we are unable to amend any of the packing slips as we have been strictly prohibited to do this by the Norge customs authority. The total does however only show the price of the product value and does not include the shipping costs. I am sorry that I cannot assist you further with this matter. Kind Regards, M. G. Customer Services Lookfantastic.com email: support-at-lookfantastic.com Hva søren?? "Total" på kvitteringen jeg sendte dem bilde av viste hvor mye jeg måtte betale i mva hos posten når jeg henta pakken, ikke hva produktet kostet... Er dette en misforståelse, eller mener de at de ikke betaler tilbake mva som jeg ble lovet? Irritert Inlegget redigert / Furstina (mod) Endret 16. april 2009 av Tonje!
Gjest Løve66 Skrevet 16. april 2009 #43 Skrevet 16. april 2009 Skjønte ikke helt det her - var det ikke feelunique.com du først hadde sendt til og fått svar fra? På det siste innlegget/svaret fra butikk står det lookfantastic.com - har du forespurt begge steder om refusjon?
Vulpes Skrevet 16. april 2009 #44 Skrevet 16. april 2009 Skjønte ikke helt det her - var det ikke feelunique.com du først hadde sendt til og fått svar fra? På det siste innlegget/svaret fra butikk står det lookfantastic.com - har du forespurt begge steder om refusjon? Hahahahahahahahahaahhaha!! Er det mulig?? Nå ble jeg ufattelig flau her... Jeg leste nemlig feil, og trodde det var fra FeelUnique... Verste er at jeg svarte dem, og var både irritert og litt skarp i svaret... Herregud, hvor fjern går det an å bli? Personen som får svaret mitt må bli veldig forvirret (Grunnen til at jeg fikk mail fra LookFantastic er at jeg sendte dem en mail for å høre om de også betalte tilbake mva) Men ja, ok... Never mind! FeelUnique betaler fortsatt tilbake mva Og jeg skal begynne å lese mailene mine mer nøye.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #46 Skrevet 17. april 2009 Å så bra! Jeg ante ikke at feelunique betaler tilbake tollen! Men nå har jeg jo heller ikke hatt behov for tilbakebetaling da jeg kjøper en og en ting. Men greit å vite, da :-)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #47 Skrevet 17. april 2009 Er det gratis frakt på feelunique? Hvist jeg bestiller en ting til kr 100, hvor mye frakt må man betale da?
Gjest Løve66 Skrevet 17. april 2009 #48 Skrevet 17. april 2009 Er det gratis frakt på feelunique? Hvist jeg bestiller en ting til kr 100, hvor mye frakt må man betale da? Null - ingen frakt hos feelunique
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 11. september 2009 #49 Skrevet 11. september 2009 Dytter denne litt opp jeg Dersom jeg skal kjøpe shampo og balsam til under 200 kr , så lønner det seg å bestille to ganger? Da slipper man MVA og toll?
Jade Skrevet 11. september 2009 #50 Skrevet 11. september 2009 Hvis du velger en av butikkene hvor frakt er gratis/inkludert, så lønner det seg ihvertfall å kjøpe under 200,- per bestilling. Da slipper man mva (det er ikke toll på sminke). + at man slipper at der brukes tid i tollen. Må du betale frakt i tillegg til varene, lønner det seg som regel (også her) å holde seg under 200,-. Med mindre man sparer veldig mye i frakt på å samle alt i en bestilling. Mer enn moms og gebyret posten tar. Feelunique og Strawberrynet skal visst tilbakebetale "toll"-utgifter (ingen garanti). Så hvis du gidder å stresse med det, og har tid til å vente, så trenger du ikke tenke på det. Jeg har ikke turt det enda
Hinata Skrevet 11. september 2009 #51 Skrevet 11. september 2009 Det er riktig at ihvertfall feelunique tilbakebetaler toll og mva dersom man har måttet betale dette. Tar vel 3-4 dager før beløpet er på konto etter at man sender mail til dem om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå