Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ikke fått tilbakebetalt noe ennå, det er kjempelenge siden sist jeg bestilte derifra og fikk mva/toll på varene, så jeg har ikke kvitteringen lenger. Mailen jeg kopierte inn fikk jeg for ikke så lenge siden, så var ikke klar over at det var sånn før nylig. Men skulle tro de holder ord, og ikke lyver Har jo godt inntrykk av butikken ellers.
Alsana Skrevet 5. mars 2009 #22 Skrevet 5. mars 2009 Takk for svar! Vel, det skadar jo ikkje å prøve seg! Det verste som kan skje er jo at ein får eit nei. Er heilt einig, har eit veldig godt inntrykk av butikken.
iden Skrevet 6. mars 2009 #23 Skrevet 6. mars 2009 Skader absolutt ikke å prøve, det er helt sikkert!! Synd du har mistet kvitteringen da... Tror jo heller ikke at de lyver, er mer usikker på hva som egentlig ligger bak det de sier:) Blir lett forvirrende når det brukes samme ord for ulike ting... men, eneste måten å finne det ut på er jo å prøve seg fram!!!
Alsana Skrevet 10. mars 2009 #24 Skrevet 10. mars 2009 Då kan eg jo oppdatere korleis det har gått - det viste seg faktisk at pakken eg skulle hente ikkje var frå Feelunique. Det forvirra meg fordi dei eg hadde bestilt av hadde skrive ein lågare sum på pakken, slik at summen blei identisk med summen eg hadde tinga for frå Feelunique. For å toppe det heile hadde også Feelunique skrive ein lågare sum på pakken, så den kom i postkassa! Det verkar som om summen dei skriv utanpå pakken er totalsummen minus servicegebyret på 2,50 pund, det stemmer iallfall med reknestykka på dei to pakkane eg har motteke no. Så då har ein jo eit par pund ekstra å gå på, kan jo vere kjekt å vite!
iden Skrevet 11. mars 2009 #25 Skrevet 11. mars 2009 Ja, det er jammen kjekt å vite!! Har akkurat fått en mascara fra LookFantastic, bestilte den i forrige uke - så jeg er fornøyd:)
iden Skrevet 12. mars 2009 #26 Skrevet 12. mars 2009 Har akkurat hatt en skikkelig utregning på noen Dermalogicaprodukter jeg har bestilt, og tenkte jeg kunne jo dele de med dere... hvis dere er interessert:) Jeg sjekket pris og frakt fra LookFantastic, PrettySkin4Less og Strawberrynet. Produktene jeg sjekket var Daily Microfoliant, Overnight MediBac og to masker. LookFantastic: Har jevnt over de laveste prisene, og veldig gode fraktpriser til Norge. Leveringstid: ca 1 uke. Samlet pris ble 980kr (inkl frakt på 45kr). Inkl moms blir dette 1225 kr (gang hele beløpet med 1.25) Om du skulle tenke på å sende produktene hver for seg, kommer prisen på 1039, og inkl mva blir det da 1298. Lønner seg altså å putte alt i en pakke!! PrettySkin4Less: Overnight MediBac var billigere på denne siden, men pga hårreisende frakt kommer de ikke prismessig godt ut iforhold til LF. Leveringstid: 7-14 dager (med billigste fraktalternativ) Samlet pris ble 1128 (inkl frakt på 175kr). Inkl mva blir dette 1410 kr. Strawberrynet: Alle vet jo at prisene der ikke er gode fortiden, kurser og prisøkninger er vel årsaken, men de frister jo med at de tilbakebetaler evt mva, så jeg tok de med i prissammenligningen. De dyreste prisene av alle, men betaler ikke frakt! Leveringstid: ca 1 uke. Samlet pris ble 1448. Inkl mva blir det altså 1810, så selv om SN betaler tilbake momsen din, er de likevel det dyreste alternativet. Så, jeg ende da opp med å bestille fra LookFantastic, og krysser fingrene for en travel dag på grensen og ingen mvautgifter:)
hufsa! Skrevet 12. mars 2009 #27 Skrevet 12. mars 2009 Har akkurat hatt en skikkelig utregning på noen Dermalogicaprodukter jeg har bestilt, og tenkte jeg kunne jo dele de med dere... hvis dere er interessert:) Jeg sjekket pris og frakt fra LookFantastic, PrettySkin4Less og Strawberrynet. Produktene jeg sjekket var Daily Microfoliant, Overnight MediBac og to masker. LookFantastic: Har jevnt over de laveste prisene, og veldig gode fraktpriser til Norge. Leveringstid: ca 1 uke. Samlet pris ble 980kr (inkl frakt på 45kr). Inkl moms blir dette 1225 kr (gang hele beløpet med 1.25) Om du skulle tenke på å sende produktene hver for seg, kommer prisen på 1039, og inkl mva blir det da 1298. Lønner seg altså å putte alt i en pakke!! PrettySkin4Less: Overnight MediBac var billigere på denne siden, men pga hårreisende frakt kommer de ikke prismessig godt ut iforhold til LF. Leveringstid: 7-14 dager (med billigste fraktalternativ) Samlet pris ble 1128 (inkl frakt på 175kr). Inkl mva blir dette 1410 kr. Strawberrynet: Alle vet jo at prisene der ikke er gode fortiden, kurser og prisøkninger er vel årsaken, men de frister jo med at de tilbakebetaler evt mva, så jeg tok de med i prissammenligningen. De dyreste prisene av alle, men betaler ikke frakt! Leveringstid: ca 1 uke. Samlet pris ble 1448. Inkl mva blir det altså 1810, så selv om SN betaler tilbake momsen din, er de likevel det dyreste alternativet. Så, jeg ende da opp med å bestille fra LookFantastic, og krysser fingrene for en travel dag på grensen og ingen mvautgifter:) Heia,takk for tips,gøy når noen gidder å sjekke for greit å vite.Bes jeg over 200 har jeg bes på Ebay for å sleppe det andre men ble jo ikke galt i pris da..Sjekka du Feelunique au??De er jo så kjappe.Max 3-4 dager har jeg venta så har jeg det i kassa,er jo supert ;-))
iden Skrevet 13. mars 2009 #28 Skrevet 13. mars 2009 Heia,takk for tips,gøy når noen gidder å sjekke for greit å vite.Bes jeg over 200 har jeg bes på Ebay for å sleppe det andre men ble jo ikke galt i pris da..Sjekka du Feelunique au??De er jo så kjappe.Max 3-4 dager har jeg venta så har jeg det i kassa,er jo supert ;-)) Var faktisk overraskende liten prisforskjell på LookFantastic og eBay (på disse produktene i allefall), så da liker jeg sikkerheten med å kjøpe det fra en butikk:) Tok ikke med FeelUnique fordi de selger ikke Dermalogica:( Men 3-4 dager høres jo veldig bra ut da!!! Må testes ut neste gang:)
hufsa! Skrevet 13. mars 2009 #29 Skrevet 13. mars 2009 Var faktisk overraskende liten prisforskjell på LookFantastic og eBay (på disse produktene i allefall), så da liker jeg sikkerheten med å kjøpe det fra en butikk:) Tok ikke med FeelUnique fordi de selger ikke Dermalogica:( Men 3-4 dager høres jo veldig bra ut da!!! Må testes ut neste gang:) Ja,tenkte ikke på at de ikke hadde det.Ja,prøv de om de har det du vil ha, for jeg har bes myye rundt og aldri opplevd sånn ei fart,he he.
Gjest Løve66 Skrevet 13. mars 2009 #30 Skrevet 13. mars 2009 Her har de også Dermalogica (har ikke sjekket priser, men de har generelt lave priser og rimelig frakt): http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=265 Og her er to jeg aldri har bestilt fra, men som i reklamen skal selge rimelig Dermalogica: http://www.perfectcosmetic.com/servlet/the...CFRaA3godD3Vjpw http://www.beautique.com/brand/Dermalogica.aspx
iden Skrevet 13. mars 2009 #31 Skrevet 13. mars 2009 Her har de også Dermalogica (har ikke sjekket priser, men de har generelt lave priser og rimelig frakt): http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=265 Og her er to jeg aldri har bestilt fra, men som i reklamen skal selge rimelig Dermalogica: http://www.perfectcosmetic.com/servlet/the...CFRaA3godD3Vjpw http://www.beautique.com/brand/Dermalogica.aspx Oi, spennende!! Det skal også sjekkes ut, tusen1000 takk for tipset:)
hufsa! Skrevet 13. mars 2009 #32 Skrevet 13. mars 2009 Oi, spennende!! Det skal også sjekkes ut, tusen1000 takk for tipset:) Vil du ha mere jobb?http://www.jerseybeauty.co.uk/ har au ;-))
iden Skrevet 13. mars 2009 #34 Skrevet 13. mars 2009 Hvis du får hvert produkt for seg trenger du vel ikke å betale mva for dem? Hvis de har verdi under 200kr?....eller tenker jeg feil nå? Det er helt riktig, men alle produktene jeg skulle ha var på over 200:) Og om varens verdi ikke er over 200, betaler man ikke mva på frakten... Om verdien er over 200, betaler du mva for vare OG frakt... kjipt nok!
Gjest Løve66 Skrevet 13. mars 2009 #35 Skrevet 13. mars 2009 Vil du ha mere jobb?http://www.jerseybeauty.co.uk/ har au ;-)) De har en litt annen adresse til Dermalogica-produktene sine: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 28. mars 2009 #36 Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet leveringstida til feelunique? Bestilte en solkrem for 10 dager siden, og vil så gjerne ha den innen påske...
Gjest Løve66 Skrevet 28. mars 2009 #37 Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet leveringstida til feelunique? Bestilte en solkrem for 10 dager siden, og vil så gjerne ha den innen påske... Det tror jeg du får. Jeg har bestilt derfra flere ganger og jeg har fått varene ca 10-14 dager etter bestilling. Tror ikke det har gått mer enn to uker noen gang.
Gjest Juju_ Skrevet 30. mars 2009 #38 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har bestilt endel fra feeluniqe og er veldig fornøyd!! Ikke nok med at de er mye billigere en strawberrynet, kommer det som regel en uke etter at jeg har bestilt, til sammenligning med strawberrynet hvor jeg ofte må vente veeeldig lenge, selv om det er under tollgrensen!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #39 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har veldig varierende erfaring med feelunique når det gjelder leveringstid. Hvis jeg bestiller flere ting på samme dag, og det står at de blir sendt på samme tid, kan noe komme etter en uke (aldri mindre enn det), noe etter t uker. Har også opplevd at noe kommer etter TRE uker...
Vulpes Skrevet 15. april 2009 #40 Skrevet 15. april 2009 Angående det med FeelUnique og å få tilbake mva-utgifter, så kan jeg nå bekrefte at det er tilfellet! Sendte dem en mail i dag med bilde av kvitteringen fra posten, ordrenummeret og kontonr mitt, og fikk som svar: Thank you for providing this information. I will issue a refund today. Kind Regards, Nathan Bendell feelunique.com The Destination for Beauty.... Herlig, to tomler opp for kundeservicen til FeelUnique
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå