Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå forelsket meg fullstendig i et par sko fra Diane Hassal (Ballerina). SÅ vidt jeg vet finnes de kun i ivory, mens kjolen min er diamond white. Funker dette sammen eller vil skoene se "møkkete" ut i forhold til kjolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg innrømme at jeg ikke vet hvordan 'diamond white' ser ut... :sjenert:

Men min kjole var i lys ivory (altså en god del hvitere enn de kjolene som vanligvis kalles ivory), mens skoene mine var mørkere. De var off-white med bittelitt gullskimmer i. Synes det gikk heeelt fint! Og fikk masse skryt for skoene, da formen på de passet perfekt med det litt gammeldagse preget på kjolen. Og de var kjempegode å gå i, noe som var vel så viktig for meg. Spisse tupp-meg-i-rævva-sko hadde absolutt ikke passet.

Så, liker du skoene: Go for it! Dessuten er jo vanligvis kjolen så lang at de omtrent ikke synes...

Skrevet

Hei! :)Jeg hadde tenkt den tanken selv. Men Prøvde det å skoene synes jeg ble for mørke i forhold til kjolen. Så det blir hvite sko på meg. Men jeg har ikke funnet noen enda.

Men så klart du må jo se an det siden de passer veldig til kjolen. Du kan jo prøve de å vist ikke kan du jo bare selge de:)

Håper du finner utav det :)

Skrevet

Vel nå er de bestilt fra England, uten å prøve eller sjekke farge :rodme:

Krysser fingre, tær og alt jeg har for at det går bra. Når jeg endelig har funnet noen flate som jeg faktisk falt helt for må jeg bare slå til. Alle andre lave sko jeg har sett har vært litt kjipe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...